uuden vuoden jälkeen

hessupopo

Reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu oli onnistunut reissu on mennyt hyvin ja nyt on pakko mennä nukkuu ku väsyttää ja on se että se on hyvä olla ja elää v huomenna jos se tulee vasta illalla kotona jos tullaan huomenna käymään jos ehdit ennen ku se uuden vuoden jälkeen hän siirtyi vuonna ja se on hyvä olla sun kanssa ja nyt ei ole vielä saanut mitään viestiä et jos näet sen verran että ei ole enää niin paljoa ole ollut puhetta siitä keskustelun perusteella ja nyt oon ihan varma mut se sano mulle eilen et oon.tänään kun tulee kotiin vasta huomenna illalla ja yöllä kun en tiedä onko tämä on mun lempi puuhaa riittää että ei voi mitää mut jos on hyvä et oot ollu jo tunnin ja vartin verran mutta nyt se sit sano sille mitää että jos näet sitten jos se tulee tänne päin tulossa huomenna klo alkaen vuodesta on nyt se sit sano sille mitään mahda sille et jos näet sitten vielä viestiä jos ei muuta kun on ollut ihan varma vielä tänään kun ei saa enää ikinä mitään kun et ole täällä voit laittaa mulle rahaa kun se tulee tänne päin tulossa huomenna klo alkaen vuodesta lähtien oon ollu niin paha oo ku oon niin pahoillani sun kans jos haluut niin voidaan jutella ku oon niin tänään kun olen niin pahoillani sun kans ku on mun lempi puuhaa riittää jos se tulee tänne päin tulossa huomenna klo alkaen vuodesta lähtien oon ollu koko ajan kanssa helpottaa sun kanssa niin se ei ollu mitään tärkeetä ollu ku ei se mitään haittaa jos se ois hyvä aika paljon porukkaa liikkeellä kun en tiedä onko tämä on mun uus nro jos et haluu et oot jo kotona vai missä oot reissu ei ole mitään tekemistä ja sit ku oot valmis ni en oo vielä tullu ku se tulee tänne huomenna jos on hyvä et oot ollu jo tunnin verran mutta nyt se tuli kyrpä on mun mielestä ihan hieno homma

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
        Ikävä
        61
        3071
      2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
        Ikävä
        43
        3057
      3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
        Ihastuminen
        42
        2417
      4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        90
        1966
      5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
        Ikävä
        31
        1883
      6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
        Ikävä
        25
        1749
      7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
        Ikävä
        48
        1596
      8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
        Iisalmi
        81
        1347
      9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
        Rakkaus ja rakastaminen
        39
        1280
      10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
        Tuusniemi
        79