HYVÄÄ päivää

hunksz

Äiti ja isä ovat kuolleet jo kauan sitten.
Veljeni ja lapseni pärjäävät omillaan hienosti.
En tunne tarvetta eläkeläis-alennuksiin.
En maihin, mantuihin.
Vaikka sinkku olenkin.
Paljonhan sitä olisi elämästäni kerrottavaa mutta olkoon kertomatta.
Toivoisin poikkeuksellisesti tähän aloitukseeni hyvin lyhyitä töksähdyksiä.

Jess!
Nimmääki!
Hunks rules!
Nyrrillataan!
Ompidelly! (ei siis tarvi laittaa komeita ilmoja...)
Tms. Jne.

Näyttää siltä että tarvitsen ensi-viikolla aiheita uuteen musiikki-aloitukseen.
Entisessä alkoi olla liian monta tsättäilevää Höpö-Tiaista.

H.

24

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh?

      • "Paloma.se.co"

        Niinku musta susta tuntuu.
        Tai sillee mä ja sä, sä ja mä...
        Oltas itsenäisii, toisista kii...
        Eikä aina vedettäs mukaan kakaraa ja puolisoa.
        Huudettas vaan että hyvä mä.
        Sä tietty huutaisit mulle hyvä sä!
        Määki sit sulle.

        H.


      • Säätilannehyvä

        Lammastarhurit palkkaa eläke-läisiä määki-mään.


      • kopeloisinkkui
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Niinku musta susta tuntuu.
        Tai sillee mä ja sä, sä ja mä...
        Oltas itsenäisii, toisista kii...
        Eikä aina vedettäs mukaan kakaraa ja puolisoa.
        Huudettas vaan että hyvä mä.
        Sä tietty huutaisit mulle hyvä sä!
        Määki sit sulle.

        H.

        He joila on puoliso ei tarvi sun kopelointii.


    • siilimuori

      Tsup!

    • mää.ihan.ite

      Mitä ny?

    • Jess...mu...mus...musi...musik...

    • Punkz-bändi-klunksz

      hunksz

      idi-oottien ykkös-kuningas!

      tästä on ollut sata aloi-tusta.

    • bää-äää

      Määt on lampolassa. Käy siellä katsomassa.

    • joko.tajuavat

      Jospa nuo Höpö-Tiaiset nyt älyäis pysyä poissa uudesta musiikki-aloituksestasi kun sen suoraan kerrot.

      • Kaikki kieletty on kiinostavaa.


      • ent.siivoojaparka

        Hunkszia selkokielellä; entinen musiikkiketju alkaa olla täynnä.


      • onkovaltuutus
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Hunkszia selkokielellä; entinen musiikkiketju alkaa olla täynnä.

        Hunksun sanan selittäjä ??


      • kuka.hunksu
        onkovaltuutus kirjoitti:

        Hunksun sanan selittäjä ??

        Hunksun???

        https://irc-galleria.net/user/hunksu


    • Tarttis vissi ajatel enste?

    • henrjii

      niin mullaki, ja onnibussilla pääsee € Helsinkiin, tosin eläkkeellä en ole

    • tiällä

      Pidelly on kiinnikkii...

    • Heikunkeikku

      Kiitos ei!!!
      Keskityn keskustelemaan mädän äitelästi muiden kanssa.

      • just.niin

        :DDDDD Hyvä Heikku!!


    • Harasoo!!

    • päivitellään

      Onkos koneesi päivitelty?

      Jos ei... niin....

      Van voi hyvä ihme että miten se nyt taas on jäänyt päivittelemättä... Pitäisi sitä sentään huolellisempi olla että sen nyt välillä päivittelisit. Eihän se muuten ala pelaamaan.

      voi-voi- voi- miten huolimaton olet. (lyö käsiään yhteen)

      • Läppäri-päivettyi

        Minun koneeni päivettyi viime kesänä. Valkoinen läppäri. Unohtui viikoksi mökin pihalle keinuun ja sai aurinkoa kunnolla. Ihan ruskettui silmissä. Mutta kyllä on tietoturva kunnossa nyt. Sadetta olisi saanut olla vähemmän.


      • mimmimum-mi

        Nyrillataan....kaupassa oli aivan uusi sienilajike... grillisieni...aivan oikein luin ...grillisieni...


    • Viatonsivullinen

      Seinään kirjoitettu:

      Kaikki muurit odottavat murtajaansa

      Tommy Taberman
      Veren sokeri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe