Onko kellään heittää ehdotuksia (kohtuuhintasista) pienikokoisista crossityyppisistä pyörisyä? Mieluiten 100cc ja tarkotus ois kilvet olla. Pituutta itteltä löytyy tosi niukalti ja muutenkin pienikokoisena ois helpompi pientä pyörää käsitellä, mutta en oikeen mitään sopivaa oo löytänyt kun en ihan hirveesti (etenkään crossi)pyöristä tiiä.
Pienikokoinen crossi?
MeitsieE
4
81
Vastaukset
- romuraidriver
Masai? :D
- MeitsieE
Satakaksfemmassa näytti olevan istuinkorkeus 78, matalampi pitäs olla :/ Max 76cm, mieluiten (reilustikin) alle.
- gsdf
miten lyhyt sä oikeen oot? :D 160 senttinen yltää ajaa 92cm mopoa.
- MeitsieE
Puoltoistametrinen, oon siis tyttö :D ja oon sen verran ajellut noilla että (leveydestä toki riippuen) tiedän että 76cm ku on ni ylttää VARPAAT maahan :D Ja jossei varpaat yllä nii oon kyllä kokoajan kumossa sen kanssa, kun muutenkin sirorakenteisena painavia pyöriä ei oo mikään helpoin käsitellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673