Ruotsissa kohu Volkkarin ongelmista!

Enitseuskalla

13

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestäää

ei pijä paikkaansa, kyllä kestää

• ChainReaction

Kyllä kestää niin kauan kunnes poksahtaa !

• pitkätakuu

Ja suomen liitto on hiirenhiljaa kusisukassa!

• EttäNäin1

Myyntitilastoja lukiessa tulee siihen tulokseen, että Suomen kansa luottaa yllättäen VW:n tuotteisiin kuin kallioon, vaikka eräs nimeltä mainitsematon trolli postittaa suomi24:ään samaa paikkaansapitämätöntä tarinaa aamusta iltaan. Voisiko olla niin, että trolleja ei arvosteta autovalintaa tehtäessä?

• Eitrollinen

Väitätkö että tuo Kauppalehden artikkeli on trolli??? Kannattaa käydä lukaisemassa sekin!

• audiöljynkulutusgoogle
        Eitrollinen kirjoitti:

Väitätkö että tuo Kauppalehden artikkeli on trolli??? Kannattaa käydä lukaisemassa sekin!

Suomalainen on otollinen kansa kusetukseen.

• Näinminusta

Tuskin Volkkareita enää muut ostaa kuin yritykset? Tuskin kukaan omilla rahoillaan?

• JuoruilevaÄmmä

Tänä vuonna Skodaa ja VW:tä on mennyt omilla rahoilla ostaville noin viisi-ja-puolituhatta. Se on paljon enemmän kuin esimerkiksi Toyotaa on mennyt kaikkiaan kaupaksi. Siihen päälle Audit, Seatit, Porschet ym. konsernituotteet,
        Ottaisit tampio asiasta selvää ennenkuin alat juoruakkana arvailemaan kaikkea sontaa.
        Mutta sä taidatkin mieluummin olla sonnanlevittäjä kuin ottaa asioista selvää tai keskustella asioista faktoihin nojaten. No, tapansa kullakin.
        http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2015

• Uskokaapellet

Autokorjaamon omistaja totesi, kun tiedustelin eri automerkeistä :

" Täytyy sanoa, volkkari on erittäin hyvä auto ". Puhuttiin lähinnä näistä 5-10 vuotta vanhoista Golfeista.

• osaalukea
        JuoruilevaÄmmä kirjoitti:

Tänä vuonna Skodaa ja VW:tä on mennyt omilla rahoilla ostaville noin viisi-ja-puolituhatta. Se on paljon enemmän kuin esimerkiksi Toyotaa on mennyt kaikkiaan kaupaksi. Siihen päälle Audit, Seatit, Porschet ym. konsernituotteet,
        Ottaisit tampio asiasta selvää ennenkuin alat juoruakkana arvailemaan kaikkea sontaa.
        Mutta sä taidatkin mieluummin olla sonnanlevittäjä kuin ottaa asioista selvää tai keskustella asioista faktoihin nojaten. No, tapansa kullakin.
        http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2015

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vwn-jakoketjukohu-kiihtyy-ruotsissa---ongelma-autot-listattu/dcA8uLdq

• MitäsJos

Entäs jos molemmilla kerroilla päätyy edelleen ostamaan VW:n, koska se on paras kokonaisuus kaikki saman hintaluokan vaihtoehdot mukaanlukien. En perkele ainakaan yhtään Fordia enää osta, se on saletti. Ranskalaisia taas en osta kun mäkkäriltä tai heseltä. Jos pitää japanilaista olla, niin sushia sitten.

• EiKoskaan

Mäkin ostan saksalaisista tai tshekkiläisistä valikoimista vain olutta, jotka ovat hyviä....(ei kuitenkaan ihan kaikki........)Autoja en näiltä valmistusmailta koskaan......

• 199000Kaara
        EiKoskaan kirjoitti:

Mäkin ostan saksalaisista tai tshekkiläisistä valikoimista vain olutta, jotka ovat hyviä....(ei kuitenkaan ihan kaikki........)Autoja en näiltä valmistusmailta koskaan......

Katsoin Kaara-ohjelman koeajon Vitrasta. Siinä on minun seuraava auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe