Kertoisittekos suomalaisia lempiääninäyttelijöitä? Olisi tosi mukavaa keskustella näistä eri dubbaajista. Sanoisin itse että lemppareitani ovat mm. Taru Tikkanen, Annituuli Kasurinen, Katja Sirkiä, Henni-Liisa Stam, Susa Saukko ja miehistä en osaa ees valita, aivan ihania jokainen!
Tarun kanssa olen facebookissa pari viestiä vaihtanut, koska fangirling :D, ja halusin varmistaa oliko hän siis ollut samassa koulussa kanssani (ja hän onkin ollut), kysyin myös paria vinkki ääninäyttelyyn liittyen, harkitsen itse hakevani ääninäyttelijän hommia :) Susa Saukon ääni on mielestäni todella miellyttävä, ja Katja Sirkiä, siis wow! Ihan mahtava! Kertokaa tekin lemppareitanne! :)
Ääninäyttely
6
2393
Vastaukset
- audiom
Miten tämä liittyy äänikortteihin?
- Remakka_Ritari
Ossi Ahlapuro.
- Tinttifanittaja
Jarkko Tamminen on vaan jotenkin se numero 1 mulle. :D <3
Jotenkin hän on se ainout oikea Herkules, Kuzco sekä Tintti ja monet Jarkon dubbaamat piirretyt on kuulunut mun lapsuuteeni. Oon jopa tavannut Jarkon oikeesti ja vähän jutellut sille, hihi. :3 Sitten suosikkeihini kuuluvat myös Pekka Lehtosaari, Petra Karjalainen, Antti Pääkkönen, Antti L.J. Pääkkönen, Kiti Kokkonen, Jukka Rasila, Katja Sirkiä, Petteri Summanen, Jarmo Koski, Matti Ranin (R.I.P.) sekä hänen poikansa Matti Olavi Ranin, Paavo Kerosuo (on aivan loistava Simban ääni. <3), Heljä Heikkinen ja tämä lista voisi jatkua vielä pitempään. :D - NäinTäällä
En suostu katsomaan dubattuja ohjelmia. Tai no Muumeja joskus tyttäreni kanssa, siellä paras ääni on tietenkin Elina Salolla. Ei taida pahemmin muuten tehdä dubbaushommia (eikä enää Muumeissakaan).
- NäinTäällä
Toinen poikkeus: Frozenin olen pari kertaa likans kans myös katsonut, mut silloin ruotsinkielisellä dubbbauksella kun se sopi aiheeseen paremmin kuin enkku. Vilkaisin hetken suomeksikin, se oli kamala.
- sir-Henry-Pitkin
Kaikki jotka oli Knalli ja sateenvarjo -kuunnelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019