Missähän sais muutettua kolikot seteleiks, rahaa kertynyt 5-6LITRAA. kaikkia kolikoita, ehkä enimmäkseen 5 ja 1rub kolikoita. Vaalimaan vastasella jossain..?
Kolikot mihin
9
160
Vastaukset
- 22222
Pankissa?
- 3242423
Ei niillä kulemma oo koneita? Tai eivät talleta kuin tileille
- Tehotankkaaja
Miten olisi ihan vaan kolikoilla maksaminen pikku hiljaa vähän kerrassaan? Taas tyhjästä olet ongelman nyhjäissyt
- kopeekka
Itse olen vaihtanut seteleiksi usein Viipurin Veikkojen kassalla,joskus jopa pyytäneet vaihtamaan
- Anonyymi
Pankissa. Kysyivät vaihdetaanko shekkiin, totesin, ei tarvi vielä.
- Anonyymi
Kaatopaikoilla on myös erillinen metallin keräys. Sinne kelpaa.
Tai lajittele sopiviin eriin ja vie kirpputoreille. Joku ostaa ihan vain muistoksi. - Anonyymi
Niin ei niitä oikein strippibaareissakaan voi käyttää kun eivät ne tytöt mitään v*tun pajatsoja ole.
Metallinkeräys voisi olla hyvä. Joskus venäjän muistaakseni 50 kolikko oli tehty messinkiseoksesta jolloin sen nimellisarvo oli itse asiassa matalampi mitä itse metallin arvo. Eli ensin keräsi kolikkoja ja sitten vei ne romukauppiaalle niin tuplasi sijoituksensa.- Anonyymi
No, kyllä ne on aikamoisia pajatsoja. Saa ite valita etu- tai takaressun.
Muistelet varmaan 10 ruplan juhlakolikkoa.
Niitä oli eri aiheisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kyllä ne on aikamoisia pajatsoja. Saa ite valita etu- tai takaressun.
Muistelet varmaan 10 ruplan juhlakolikkoa.
Niitä oli eri aiheisia.Saattaa olla niitä 10 ruplan kolikkoja, keräsin niitä joskus itselle sarjat täyteen. Ainakin ne sota ja sankarikaupungit, mutta tää 50 messinkiä sisältänyt kolikko taisi olla jo 90-luvulla ennen rahauudistusta. Siis sitä aikaa kun kopeekkoja ei ollut käytässä lainkaan vaan ainostaan ruplia. Nythän venäjä on taas taloutensa puolesta menossa siihen että kohta kopeekoilla ei tee yhtään mitään ja ne varmaan poistetaan käytöstä. Nyt jo 1, 5,10 ja 50 kopeekan kolikon prässääminen maksaa keskuspankille enemmän mitä sen nimellisarvo on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886