Pariskunta, jossa lapsen saanti ei enää onnistu naisesta johtuvista seikoista. Haluamme kovasti lapsen. Löytyisikö naista, joka voisi antaa lapsen mieheni spermalla?
Synnyttäjä hakusessa
4
138
Vastaukset
- Ulkomaille
Sijaissynnytys on Suomessa laitonta. Se nähdään ihmiskauppana.
- vauvakuumeilua
Hei!
Olemme samassa tilanteessa oleva pariskunta. Olisi mukava kuulla oletteko onnistuneet saamaan lapsen tavalla tai toisella? - Esimerkkiulkomailta
http://www.lily.fi/blogit/matkalla-perheeksi/ahdistus-miten-siella-kaliforniassa-voidaan
Tässä on blogi sijaissynnytyksestä. Rahaa tarvitaan vähintään pari kymmentätuhatta ja synnytys tapahtuu jossain muualla.
Omasta mielestäni Suomen laki on sijaissynnytyksen osalta käsittämätön ja lapsen saanti yritetään tehdä esimerkiksi kohduttomille naisille mahdottomaksi. Silti Suomi kärsii taloudellisesti siitä, että lapsia ei synny tarpeeksi niille, jotka pystyisivät lapsensa elättämään ja kasvattamaan. Aivan ristiriitaista. Lasten saantia pitäisi tukea kaikin mahdollisin keinoin.
Kannattaisi tehdä lakialoite sijaissynnytyksen sallimisesta Suomessa. Laki joudutaan ottamaan käsittelyyn, kun nimiä kertyy tarpeeksi. Hollannissa sijaissynnytys on ilmeisesti mahdollista. Lesbopari! Satuitko huomaamaan että pariskunta hakee sijaissynnyttäjää oman miehensä spermalla eli varmaankin aviossa oleva pariskunta. Intiassa oli aikaisemmin laillista hakea sijaissynnyjä, joita homoparit käyttivät paljon ja maksoikin paljon vähemmän kuin jenkeissä, myös thaimaassa oli laillista kunnes joku australialainen pariskunta jätti kaksosista toisen ottamatta downin syndrooman takia joten se ei kait oo enään länsimaalaisille laillista maksaa n.20 000€ kannattaa tutkia niiden lainsäädäntöjä asioista niin voi löytää paikan jossa se olisi sallittua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401