Kirjeenvaihtoon 40-50 vuotiaiden naisten kanssa..

CarlBauer

Haluaisin kirjeenvaihtoon tavallisten suomalaisten naisten kanssa,jolla on jotain sanottavaa ja sana on myöskin hallussa niin,että tekstiä syntyisi toivottavasti enemmän kuin moi,mitä kuuluu..ja moi..Siis jos olet lukenut muutakin kuin Turun Sanomia,ja tykkäät kirjoitella vaikkapa tositarkoituksella taikka aikasi kuluksi muuten vaan,niin annahan kuulua perästä nyt sitten minulle..Takuuvarmaa verbaalista ilotulitusta luvassa sille,joka vain nakuttelee mulle tekstiä mistä vaan maan ja taivaan välillä..Haen myös naiskaveria(eli paikka vapaan sydämmessä),mutta siis tekstintekoon haen ensisijaisesti vastapuolta naisista..Laita kirjettä tulemaan..

14

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenmaileri

Itse vastasin täällä yhden itseni-ikäisen naisen maili-ilmoitukseen. Hän vastasi ja kirjoiteltiin jo alussa suunnilleen kerran viikossa. Hänen vastaukset oli just tollaisia pari lausetta. Kerran hän sitten pahoitteli ettei saa mitään aikaan ja tuntee olonsa huonoksi siitä, että minä kirjoitan enemmän. Se oli jo alussa selvää, että hän on naimisissä ja se rajoittaa aiheita. Kerran kuitenkin kysyin yhtää asiaa ja sain sellaisen vastauksen kun odotin. Kerran hän sitten oli vastaamatta useamman viikon ja koputin puuta.... Hän kertoi jo unohtaneensa koko asian.

Jatkoimme tuon tauon jälkeen viestittelyä tyyliin 10pv viestin välillä. minä kirjoitin aina vastauksen hetimiten ja yritin vastata aina heti kun sain hänen viestinsä. Sitten tuli taas useamman viikon tauko ettei tästä rouvasta kuulunut mitään. Odotin vielä viikon lisää enkä edes ajatellut että vastaan ja herätän mitään.

Sitten minä tein sen. En ollut tallentanut hänen mailiaan tuon mailin osoitekirjaan, vaan yksinkertaisesti siivosin kaiken häneltä tulleen maililiikenteen pois ja siivosin kaiken mitä olin hänelle laittanut. Tein sen siksi ettn halua enää edes vahingon kautta häiritä tätä ihmistä.

Aiemmin kun harrastin oikeaa kirjeenvaihtoa ja pelissä oli oma identiteetti niin jutut oli samaa systeemiä. Kirjeet kulki pari kertaa ja juttu hyyty siihen. Ihmiset hakee täällä juttuseuraa privaan, mutta eivät sitten kuitenkaan pysty siihen edes sen vertaa, että olis se tietty aika mikä kirjoitetaan ja sitten kerrotaan suoraan ettei kiinnostakaan koko juttu!

Ei kellään ole niin kiire ettei mieti asioita joista voisi kertoa toiselle ja antaa sitä 10 minsaa paria kertaa viikossa sähköpostin kirjoittamiseen anonyymisti.

• kirjeystävä

Oletko koskaan ajatellut, että työssä käyvä ihminen ei välttämättä tänä päivänä ehdi kirjoittelemaan kovin usein. Haluja kenties olisi, mutta aina aika ei vain yksinkertaisesti riitä, asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen. On sitten toinen asia jos ei osaa kirjoittaa mistään, mutta sekin voi johtua siitä, ettei kemiat kolahda ja silloin voi jäädä jutun aiheet vähiin ja sama tuon harvakseltaan vastaavan. Kaikille vain ei ole sanottavaa, elävässä elämässäkään. Tietysti voi miettiä sitten sitä, miksi aloittaa kirjoittamisen, mutta koskaahan ei voi tietää josko sellainen ihminen vastaisi jonka kanssa juttu oikeasti luistaisi.

Pidän itse kirjoittamisesta, mutta minua taas ahdistaa se jos ihminen vastaa lähes samantien tai vähintään seuraavana päivänä, sillä en vain ehdi! Työt on hoidettava ja kotonakin riittää yllinkyllin töitä ja sitten olisi ehdittävä harrastuksiin ei ole kiva jos mieltä painaa se, että joku vaatii sinua vastaamaan pikaisesti kokoajan se käy jossain vaiheessa ylivoimaiseksi kuitenkin. Eriasia jos kysymys on yksittäisestä tärkeästä jutusta. Minusta tuo kerran viikossa kirjoittelu kuulostaisi jo ihan hyvältä tai 10 pv välein.
        Olemme niin erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa, että kaikki vaikuttaa kaikkeen, kirjoittelun pitäisi kuitenkin perustua siihen, että sitä tekee silloin kuin itsellä aikaa on eikä siitä tule velvollisuus joka pitää täyttää silloin siitä katoaa mielenkiinto, vaikka jutun juurta olisikin.

• kirjeystävä

Sellainenkin asia tuli mieleen, ettei kaikki etsi miesystävää. En sitten tiedä millaiseen kirjoitukseen vastasit ja mainittiinko siinä, että etsii nimenomaan miesystävää? (Oletan sinun olevan mies!)
        Itsekin olen etsinyt kirjeystäviä ja niihin on vastannut lähes ainoastaan naista etsivät miehet eli siinäkään kohtaa ei välttämättä olla samoilla linjoilla. Huono sanoa, kun en tapaustanne tiedä, mutta miehet voisi joskus ajatella, että kun joku hakee kirjeseuraa ei se tarkoita samaa kuin miesystävää, sillä vaikka kotona on mies niin sitä voi haluta kuitenkin vaihtaa ajatuksia muidenkin kanssa ja pysyä siinä ajatusten vaihtotasolla. Jos tuntee, että se toinen haluaa muutakin niin ei siinä välttämättä juttu luista,

• fhk

Olet oikeassa. Sinun olisi pitäntyt lopettaa jo aikaisemmin sen ihmisen kanssa. Onhan tuo noloa, ettei saa parempaa aikaiseksi. Aivan varmasti löydät oikean ja sitoutuneen kirjeystävän jostain palstalta, jota lukevat ne, joilla on todellinen aikomus sitoutua kirjeystävyyden rakentamiseen. Luulisi, että jossain on tällaisia ilmoittelu palstoja.

• mumMelii

Mistä ihmeestä löytäisin tuollaisen CarlBauerin, miehen, joka haluaisi kirjoitella kuusikymppisen vähän yli naisihmisen kanssa. En haluaisi välttämättä kenenkään sydämeen, vain kirjoitella mistä vain, höpötellä kirjaimilla...ajankulua ajatuksilla...ihan asiaakin voisi kirjoitella ja mitä mieleen juolahtaa...
      Kuka kertoisi...tunteeko kukaan...anna vihje...niin laitan hänelle postia...

• kirjeystävälle

Mihin kirje voin lähettä? Sähköpostin kautta vai postin kauta? minkä ikäinen itse olet? Oletko nainen vai mies? Itse 50 nainen ja tykkään kirjeenvaihdosta.

• hyviäöitä

Vaikia on laitella tarinoita tulemaan, vaikka millä suurennuslasilla tiirailin, niin ei näy osoitetta missään? Sie taisit CarlBauer unohtaa jottaa tähellistä? Mutta kyllä miultakin saattas aamuyöllä unohtuu yks jos toinenkii asia ; )

• giti

CarlBauer ei vaan laita osoitetaan näkyville.

• entinenmaileri

Entinen maileri vastaa samaansa vastaukseen!

Kyllä se käy, että mailit kulkee kerran viikossa, joka toinen viikko tai kuukaudessa, mutta siitä vois sit sanoo suoraa heti. Mailinkirjoittamisen alussa kyllä on fiksua olla vähän aktiivisempi... ehkä se kerran viikossa on sittenkin ihan ok!

Sellaisen ihmisen on ihan turha ees laittaa viesiä, että haluu kirjoittaa jos kerran siihen pysty! ja itseään pystyy suojaamaan just sillä kun ei kirjoita muuta kuin sähköpostilla ja epävirallisella maililla..... Itse ainakin olisin joskus halunnut mailikamun... mut se siitä... pitäkää tunkkinen paskat

• sanotlukevasipaljon

kuitenkaan et tiedä että sydameen mahtuu vain yksi ämmä.

• löytyyköhän

Nyt kun kesä mennyt on...Ja te kaikki kommentoijat karanneet ties minne?Sen kun huhuilen sitten.eipä ole ensimmäinen kerta! Voi elämän vaikeutta :( Joskus eksyin treffit sivuille ja halusin vaan jutella.Toiset ymmärsi ja toiset kysyi:Mitä sitten etsit,jos et miestä tarvi.Joku sanoi:Sulla on sana hallussa ja kuolen nauruun,kun luen näitä.Se olikin kivaa jonkin aikaa, mutta lopulta hänkin löysi sen oman kullan ja minä sanoin nätisti että pidä siitä hyvä huoli äläkä kirjoittele vieraille,juukos?Sitten etsin kirj.kaveria silleen kuin "ennenvanhaan"oikein paperilla,sellaista..kun ei näistä sp tiedä,minne avaruuteen välillä eksyy?Sitten keksin keskusteluista yhden nimimerkin joka kiinnosti ja vastailin.Mietittiin sitten miten se osoite selvitetään, kun ei viitsi ihan kaiken kansan silmille omiansa julki tuoda ja siinä meinasi koko homma jäädä. Sain pienen vinkin, ja etsin kunnes löysin!Siispä kirjoittamaan! Hyvä etten romaaneja jatko-osilla saanut aikaan. Sanoi että on kiva niitä lukea. Hän ei itse "kynäile" mutta vastaa sp:iin. Ja minä olen niin malttamaton että ehdin tuhannesti tarkistaa onko vastausta..että pääsisin pian kirjoittamaan,hih.Metrikaupalla sitä tuleekin. Mietin:Minä aikuinen nainen, lörpöttelen kaikkea-omiani maan ja taivaan väliltä. Kai se pitää minua ihan jälkeenjääneenä?!Mutta kun en jaksa kuunnella ja katsella aina vaan "maan valitusta" uutisista ja ympäriltä.Enkä elämäni tasaisuutta? Kirjoittelisin mielelläni ihan asiaakin. Mietin vaan, onkohan se taito ruostunut jo???? Mutta..Ehkä jos jonkun mukavan sellaisen löytää, saman henkisen pölisijän, mikä ettei?

• Moi. Olen enskertalainen täällä ja etsin ihan vaan juttu/kirje-ystävää. Olen nuori, jossain merkityksessä, mutta vanha taas toisessa... Mutta kaikkein paras olen uusissa aloituksissa. Aloitan aina uuden päiväkirjan, uuden harrastuksen, uuden laihdutuskuurin ja uuden elämän. Mitään en saa vietyä loppuun saakka, vaan aloitan aina uudestaan. Minulla on kymmeniä aloitettuja päiväkirjoja, joista jokainen on kaiken uuden alku ja täydellinen alku. Aloitan syksyisin uusia harrastuksia, kuten jumpparyhmiä intoa puhkuen tavoitellen hyvää oloa ja parempaa kuntoa. Mutta kaikkein eniten aloitan uutta elämää ja uusia elämäntapoja... Mitä niille aloituksille tapahtuu? Miksi aloitan aina uudestaan ja uudestaan?? Miksi en kirjoita kokonaista päiväkirjaa loppuun asti? Ihan viimeisenkin sivun täyteen... Miksi lopetan harrastukset kesken kaiken? Ja mitä tapahtuu aina uudelle elämälle?? Siitä tulee sama vanha elämä kuin ennenkin. En pysty muuttumaan, vain ja ainoastaan aloittamaan...aina uudestaan. Että tämmöstä tällä kertaa :P Enkä ole löytänyt samanhenkistä kuuntelijaa höpötyksilleni...kukaan ei ymmärrä tai edes ole samalla aaltopitudella kanssani ;) En edes osannut luoda itselleni katu-uskottavaa nimimerkkiä (olisin halunnut sen olevan MALFUNCTION) <3

• Tanjah1

Sama täällä minullakin, tykkään aloittaa asioita ja ihmisiin tutustuminenkin on aika helppoa mutta annas kun pitäisi jatkaa asioita...
        Näin vanhemmiten (olen 42v) olen oppinut että ei kannata aloittaakaan mitään sellaista joka ei tunnu 100 % omalta alusta asti. Tylsä arki pitää ottaa huomioon, että ehtiikö/viitsiikö varmasti tehdä tätä. Mitä sitten vaikkei sinulla olisi mitään harrastusta tai et mitään päiväkirjaa ikinä enää kirjoittaisi?
        Minulla tämä aloitusinto ja sitten lopahtaminen johtuu osittain lapsuudesta, mitään minkä aloitin/tein ei kelvannut vanhemmilleni, aika hienosti iskostivat päähäni ajatuksen että muut tietävät ja osaavat AINA minua paremmin kaikki asiat.
        Sulle vaan haluaisin sanoa että sinussa EI OLE MITÄÄN VIKAA vaikka aloittelet asioita ja lopetat sitten, kuka meistä nyt olisi täydellinen, joku on vain eri luonteinen kuin sinä ja that's it.
        En uskaltaisi tänne laittaa sähköpostiosoitetta mutta voisin kirjoitellakin sellaisen kanssa joka ei heti loukkaannu jos vähään aikaan ei ole viestiä multa tullut... Mutta tsemppiä sulle paljon kuitenkin, et läheskään ole ainoa "tuonlainen". : )

• Kiitos Tanjah1 kannustuksesta... Olen syksyn aikana käynyt sieluni syvissä vesissä ja pohtinut elämääni. Ehkä oppinutkin jotain itsestäni. Välillä on hyvä pysähtyä hetkeksi ja järjestellä elämäänsä tärkeysjärjestykseen. Olen 47v ja asun maalla keski-suomessa seuranani kissa ja koira. Perhettäkin on vielä kotona, mutta puolisoni on työnarkomaani ja jälkikasvuni hengailee tietokoneensa kanssa. Joten mulla on aivan liikaa aikaa touhuta tai olla touhuamatta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe