Tietääkö joku turkulainen laulaja Tommysta/lauluduo Tommy ja Titta/Mulla Kylmä on. Tommy eli Ilkka Erävesi on asunut Turussa/Aninkaistenkadulla. Olisi mukava
kuulla hänestä jotain?
tietääkö joku laulaja tommysta (tommy ja titta-duo
turkulaismuusikko
5
2466
Vastaukset
- Meikkise
Tommylle kuppi maistuu nykyään Säkylässä
- PenanenK
Olin Ilkan hyvä kaveri Stadissa Mechelininkatu 4 A:ssa ja olis tosi nastaa saada kaveriin yhteys, jos on vielä hengissä. Ilmeisesti on kanssani seitsemänkymppinen.
- Minävaan1980
Säkylän Pyhäjoelta Ilkka nykyään löytyy.
- PenanenK
Onko jollain joku tieto Ilkan yhteystiedoista, email, puhelin, osoite jne.?
Kuten kirjoitin jossain vaiheessa, olin Ilkan kaveri Stadissa Meklu 4 A:ssa 1950-luvulla eli olemme 72-73-vuotiaita. - Anonyymi
Ilkka asuu säkylässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim712969"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982