Facebook kysyy tunnetko henkilöä

EiTajua

Heips,
Osaako kukaan neuvoa, mitä tarkoittaa, kun facebook tekee ilmoituksen
"tunnetko henkilön XX?"
Kyseessä ei ole siis kaveripyyntö vaan facebookin oma ehdotus. Ilmoitus ei näy
kuin hetken aikaa esim. puhelimessa.
Mistä nuo vinkit kumpuaa? Itselleni facebook tarjoaa ihan outoja ihmisiä, sellaisia kenen kanssa minulla ei ole yhteisiä fb-ystäviä.

5

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16or5

Todennäköisesti facebook päivittää verkostoaan ihmisten toistensa tuntemisesta. Ilmeisesti sinulla on kaksi kaveria eri verkoissa, jotka tuntevat toisensa - loogista olisi siis, että myös sinä tunnet heidät. Ainakin toisen tunnet varmasti ja toiseen on viitteitä, että voisit tuntea. Sama viiteryhmä jollakin tavalla laskettuna, siis..

• v.ittu

Facebook on kavalin kaikista. Esimerkki: Aina kun on kirjautunut faceen ja samanaikaisesti surffannut eri sivuilla niin kyllä tulee roskapostia joka tuutista. Sitten kun kirjaudun pois facesta ja jatkan surffailua niin kumma kyllä roskaposteja ei tule. Toinen esimerkki: Miten on mahdollista, että tuiki tuntematonta vakuutuskorvausten käsittelijää ehdotetaan kaveriksi. Hän ei kuulu mihinkään kaukaisempaankaan kavereidenkavereiden kavereihin. Uskon, että on käynyt katsomassa profiiliani. Meillä on menossa sen yhtiön kanssa isompi kiista erään tapaturman korvauksesta. Olen satavarma, että jos käytte katsomassa jonkin ihmisen profiilia niin siitä menee tieto sille ihmiselle. Facella on kova paine markkinoilla, koska se meinaa jäädä toisten jalkoihin.

• näinseon

Se ehdottaa kavereita joilla on yhteisiä kavereita sun kans ja sitte myös semmosia joilla on kavereita joille oot kaveripyynnön lähettäny.

• tietokoneohjelma-arpoo

Joopa joo, olen ollut kolme vuotta facessa, enkä ole hyväksynyt tai lähettänyt
        yhtäkään ystävä pyyntöä. Siitäkin huolimatta näkyy se "Ihmisiä, jotka saatat tuntea lista ja tulee niitä tunnetko henkilön xxxxxxx.

• JuuVanhaViestiMuttaKuite

Voi johtua siitä, että oot käyny niiden profiileissa tai sitten ne on käyny sun profiilissa, niin facebook näyttää sen takia ihan tuntemattomia ihmisiä kaveriehdotuksissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe