Huoneen järjestys

Huonehirmu

Olen 12 vuotias, ja huoneeni on aika pieni. Haluaisin kuitenkin siitä kivan näköisen. Mutta yksi ongelma on että huonekaluni ovat aika isoja (esim. Sänky ja koulupöytä, eipä siellä sen lisäksi ole muuta kuin hylly josta pidän) Haluaisin kivan järjestyksen mutta ei oikein löydy mitään hyvää ideaa...Kiitos jos autat

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sänky, työpöytä ja hylly ovat kaikki tärkeitä ja tarpeellisia, joten kääntele niitä, kunnes löydät viihtyisimmän vaihtoehdon.
      Voit aluksi mitata huoneesi ja piirtää sen paperille. Esimerkiksi 1 metri on paperilla 10 senttiä. Eli jos huoneesi on 3 metriä pitkä ja 2 metriä leveä, niin piirrät kuvan jossa toiset sivut on 3o cm ja toiset 20 cm. Merkitse siihen oviaukon, kaappien ja ikkunan sijainti. Sitten mittaat huonekalusi ja piirrät ne samassa kokosuhteessa vähän tukevammalle paperille tai pahville. Leikkaa huonekalut irti ja voit sommitella niiden mahtumista huonepiirrokseen.
      Sänky suurimpana määrää oikeastaan koko sisustuksen. Jos huoneesi on pinkänomainen, sängyn sijoittaminen lyhimmälle seinustalle saa huoneen näyttämään neliskulmaiselta ja samalla vähän isommalta.
      Kun olet saanut kaikki mukavasti mahtumaan, voit kääriä hihat ja alkaa hommiin. Pyydä toki aikuisilta apua. (mutta jos kuitenkin haluat tehdä sen itse, laita vaikka villasukat, lapaset tai patalaput sängyn ja pöydän jalkojen alle, niin ne liikkuvat kevyemmin eivätkä naarmuta lattiaa.)
      Toki voit vähän kurkistella kavereidesi huoneita, miten he ovat saaneet huoneensa kalustetuksi. Hyviä ideoita voit hyödyntää, huonoista taas päätät, ettet ainakaan noin tee.
      Toivottavasti löydät viihtyisän ratkaisun.

      • slfjsklfjskljkldjkls

        ei nykyajan 12-vuotiaat osaa mitään paperiaskarteluja, ne ensinnäkin leikkaa saksilla sormensa rikki. Niille pitää olla joku älypuhelinsovellus jolla sommittelevat huonekalujärjestyksiä, aina parempi mitä kalliimpi kuukausimaksu siinä on jota ei saa poikki millään.


    • 3plus14

      Mustaki oli pienempänä mukava tehä nuita huoneenjärjestyksiä pienoiskooss paperille. ja tulee tuota edelleenkin tehtyä jos on oikein hankalan mallinen huone tms. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe