Kylpylä Kiinassa

Dreamer

Olin ollut jo kaksi päivää työreissulla. Nyt tuli perjantai ja edessä kaksi vapaapäivää. Painuin ulos hotellista ja kulman takana olevaan lähikauppaan. Muutama Tsingtao-olut kassiin ja kassalle. Kassaneiti hymyili minulle kauniisti, en välittänyt vaikka yhteistä kieltä ei ollutkaan. Minulle riitti katselu. Miljoona ihmistä, puoli miljoona naista, joista varmaan 5% uskomattoman hoikkia ja sopusuhtaisia ilmestyksiä. Eli kokonaisuudessa aika suuri määrä upeita naisia, ei valittamista.

Tulin takaisin hotellille. Tölkki sihahti kivasti, hiivaisesta sivumausta huolimatta maistui vielä paremmalle. Ehkä se johtui kuumuudesta, ehkä perjantaista? Riisuin hikisen paitani ja pitkät housuni. Makasin sängyllä pelkissä boxereissa ja kylmä olut kädessä, voiko suomalainen mies muuta vaatia?

Päätin mennä suihkuun vielä ennen ulos lähtöä. Riisuin boxerit jalasta ja ihana alastomuus valtasi kehoni. Pesuhuoneessani suihku oli matalassa ammeessa ja viereisen seinän täytti suuri peili. Katselin siitä itseäni kun vesi valui pitkin vartaloani. Koskettelin rentona roikkuvaa, pehmeää kaluani. Jokin itseni katselemisessa kiihottaa minua. Tunsin kuinka kullini alkoi jäykistymään. Verisuonet tulivat näkyviin ja se tuntui kaipaavan kosketusta. Laitoin saippuaa käteeni ja hieroin sitä itseeni. Rintalihakset ja vatsalihakset kiilsivät peilissä. Pesin kivekseni ja sivelin saippuaa täydessä mitassa seisovaan kyrpääni. Vasen käteni pesi takapuoltani. Persereikäni olisi halunnut saada yhden liukkaan sormeni sisääni samalla, kun oikea käteni olisi runkannut sykkivää kyrpääni. Päätin kuitenkin tehdä masokistisen ratkaisun ja jättää kaiken kesken. Tänä iltana tyydyttämiseni saa tehdä joku toinen.

Vaatteet niskaan ja pari olutta vielä nopeasti alas. Painuin alas respaan ja kysyin, jälleen kerran upean näköiseltä naiselta: "missä mahtaisi olla lähin kylpylä?" Hän kirjoitti paikan nimen korttiin ja hyppäsin taksiin.

Paikka oli todella upea. Vaalea tiilitalo jonka edustalla rauhallisesti pulppuavia lähteitä. Erilaiset viherkasvit valloittivat muut vapaat alueet pihasta. Heti oven takana minut vastaanotti, turha kai jo sanoakin, häkellyttävän upea nainen pyyhe käsivarrellaan. Hän ohjasi minut pukuhuoneeseeni ja pyysi minut riisuutumaan sekä tulemaan pyyhe vyötäisilläni hänen mukaansa. Sydämeni takoi jännityksestä ja himosta, mutten halunnut panna vastaan. Seurasin naista kuin huumattuna. Hän johdatti minut huoneeseen, jossa oli suuri, poreallasta muistuttava amme. Valot olivat aavistuksen himmeät. Nainen pyysi minua riisuutumaan ja menemään ammeeseen. Ottaessani pyyhkeen pois, tämä tumma kaunotar hymyili vienosti nähdessäään puolikovana seisovan suuren kaluni. Laskeuduin ammeeseen puolimakaavaan asentoon, vesi oli juuri oikean lämpöistä.

Katselin kun nainen riisui silkkisen kylpytakkinsa. Hänellä oli päällään pelkät mustat stringit. Ahmin hänen tiukkaa vartaloaan katseellani. Hänen rintansa olivat juuri oikean kokoiset. Hän polvistui veteen jalkojeni juureen ja tarttui käsillään molemmista nilkoistani. Hiljalleen nämä hellät kädet alkoivat nousta kohti reisiäni. Tunsin kuinka hänen molemmat peukalonsa koskettivat aavistuksen kiveksiäni. Huokasin syvään, tuntui taivaalliselta. Hän kiusoitteli minulla. Kädet liikkuivat ympäri kehoani mutteivat missään vaiheessa koskettaneet täydessä mitassa seisovaa kulliani. Yritin ohjata hänen käsiään kohti kyrpääni mutta nainen oli päättäväinen. Jonkin ajan vielä jatkettuaan hän tarttui käteeni ja vei minut perässään viereiseen huoneeseen.

Huoneen seinustalla oli hierontapöytä. Hän pyysi minut makaamaan siihen mahalleen. Pöydän keskellä oli reikä, juuri sen kokoinen, että kyrpäni ja kivekset pääsivät siitä roikkumaan vapaana alaspäin. Pöydän pinta oli pehmeää, lämpimää kangasta. En palellut. Nainen tuli seisomaan pöytäni viereen ja hymyili minulle. Tunsin, kuinka hänen pehmeät kätensä ottivat kullini varmaan käsittelyyn. Hän runkkasi minua hellin, pitkin vedoin. Välillä hänen toinen kätensä kosketteli rentoina roikkuvia pallejani. Orgasmini alkoi lähestyä. Nainen huomasi tämän myös. Hän irroitti otteensa ja laskeutui pöydän alle. Tunsin kuinka kosteat huulet suutelivat terskaani. Vähitellen kullini upposi syvemmälle hänen suuhunsa. Hän imi minua, ei liian kovaa, vaan sopivasti. En kestänyt enää. Vartaloni jännittyi, puristin molemmilla käsilläni pöydän reunaa ja laukesin. Tulin niin kovaa, että koko vartaloni tärähteli. Spermaa tuntui vain riittävän ja riittävän. Nainen jatkoi edelleen hellää nuolemistaan kunnes olin puristanut viimeisenkin tipan ulos. Hän nousi viereeni eikä tippaakaan ollut hänen huulillaan eikä poskillaan. Hän nieli kaiken, hymyillen. Mikä maa, mitkä naiset! Pesulle ja maksun aika. Tällä kertaa en aio tinkiä!

2

12275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rubberboy

      Kiva tarina, en ole itse törmännyt siellä tuollaisiin hieromapöytiin, aika hyvä idea. Olen kerran kirjoittanut kokemuksistani Bangkokissa. Sielläkin osataan...

    • minäh!

      Ei olis kertaakaan pistää "häkellyttävän upea nainen" Sen tiesin heti kun katsoin tarinan nimeä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2365
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1308
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1136
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1134
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1116
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1067
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1053
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      978
    Aihe