Kiitos jos jaksat lukea!
Moi. Oon aika nuori. Tyttö. En kerro ikääni, mut en oo alle 12. Sen yli. Niin... Meijän luokalla on yks poika joka tuijottaa mua koko ajan. Ollaan tunnettu 6 vuotta. Mä juttelen sen kaa tosi usein ja muutenkin oon sen kaa. Ehkä oon vähän ihastunut. Mun kaveri on ihastunu myös tähän jätkään, en oo kertonu mun kamulle et tykkään tästä jätkästä. Tää poika osoittaa tunteitaan vähän ''oudolla'' tavalla. ''Tai kai se on normaalia jos se hipelee mun hiuksia ku on mun vieressä''. Kylmät väreet tulee ajatellessaki. Mä istun luokassa sen vastapäätä. Se tuijottaa mua tunnilla koko ajan ja en pysty keskittymään tuntiin. En pysty kattoo sitä silmiin ku muuten jään niihin lukkoon. Sillä on niin isot kauniit silmät (jos noin ees voi sanoo pojan silmistä D:hyi ). Mutta kun se vaan tuijjaa mua. Mitä järkee mun on kattoo sitä, väläyttää tekohymy ja kääntyy takas taululle päin, ku tiiän että se kattoo mua yhä. Oon varma et mun naama on tunnilla ihan punanen. Mua niin nolottaa ku se vaan on sillee ''kato ny tänne päin et mä nään sun ihanat silmät'' ja mä vaan oon silleen ''mitä hi*toa sä tuijotat''. En tiiä mikä sitä mun silmissä niin kiehtoo. Mulla on tosi isot silmät, tumman siniset, vaalean sinistä luomiväriä, ripsaria yms. Sit se kysy mun puhelin numeroa D: . Mikä mussa sitä niin kiehtoo. Toi silmä juttu. Sit oon blondi. Mulla on aina meikkiä. Oon laiha (mut mun lantio on leveä). 170cm (se on mua muutaman sentin pidempi). Mul on mustat silmälasit. Se on jotain 175 cm. Liian hoikka. Vaaleanruskee tukka. Samanlaiset lasit ku mulla. Sen toinen silmä on vihreä, toinen ruskea (toivottavasti se ei lue tätä!!!!!!) Sil on niin isot silmät. Mä niin toivon et se ei lue tätä. Jos se lukee mä kuolen.
Sit mulla oli tollanen samanlainen tilanne viimevuonna. Eri pojan kaa. Tänkin olin tuntenu 6 vuotta. Sit ku olin sillo yhellä kurssilla. Se tuli sinne. Se oli koko ajan kiinni mussa (kirjaimellisesti koko ajan sen joku kropan osa kosketti mua ja tarkotan siis käsiä ja sillee). Se halus koko ajan olla mun pari. Aina ku istuin niin se tuli ihan mun viereen. Ihan liian lähelle. Nykyäänkin kun puhun sille nii se tulee OIKEESTI niin lähelle et mut pitää kumartua taaksepäin. En oo edelleenkään ihastunu tähän vaik tää oli varmaan muhun.
Molemmat tyypit on kivoi mut toi äskeinen oli viimevuonna. Nyt tänä vuonna on tää mun ihastus ''tuijottaja jätkä''. Voitteko kertoo onko tää ''tuijottaja jätkä'' ihastunu muhun, tai toi toinen. Kiitti jo etukäteen.
Luokkalainen poika tuijottaa...
IlOvEyOuMiMmi
4
254
Vastaukset
- kinuskikakku_
Olin varmaa ainoo joka luki tän loppuun asti :D mut joo kai ne voi olla :)
- kinuskikakku_
Siis oikeesti :)
- Oreotonhyviä
Vaikuttaa hulluilta pervoilta. Kannattaa kysyy siltä tyypiltä nii saat tietää oikeen vastauksen ;). Paitsi jos se kusettaa sua.
- Asperi
Aspergerilta kuulostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232