Heips
Nyt sit yaris verso 1999 ja sisäänajettu ...350 ja jotain päälle. Paljon on rullattu mut siisti peli muuten, kulutus vaan on vähän mietityttäny. Ajotietokoneen mukaan kun pitkää matkaa suurimman osan huristelen, menee alle 5l parhailmillaan 3.7l.... Mut normi ajossa noin4,5-4,8 kulutusmittarin mukaan ja matkat ovat rauhallista tietä ja motoria ja kaupunkia pätkän mikää pystyy ajamaan melkeen pysähtymättä jos hyvä tuuri käy. No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L. Ei ymmärrä kuis noinkin paljon menee vaikka ajotietokone näyttää noin alhaista lukemaa.
Kulutus! versolla missä liikutaan.
4
158
Vastaukset
- versoilia
Mulla ainakin verson ajotietokone valehtelee n.1,5l sataselle.
- wrtyve5ty
"""" No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L """
Tuo on justiinsa se normaali kulutus tälle autolle, tietsikka vaan valehtelee, eikä se oikeasti mittaa bensan kulutusta, vaan se yrittää arvata. - Paljonkokiittää
Siis se siitä, kyl nyt siappaa. soppakone sehän se sit on seuraava. Tulee noit km sen verran pal et vaihto häämöttää, luultavammin malli pysyy samana vaan, kone vaan naku naku. Eiku kiitos tulipa tähän kulutus epätietoisuuteen iso sivistys pommi.
- TukostaVirsulla
"Kulutus! versolla missä liikutaan."
Siellä missä mokomallakin liikutaan, on muiden tielläliikkujien hermojen kulutus korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768