Kulutus! versolla missä liikutaan.

Paljonko

Heips
Nyt sit yaris verso 1999 ja sisäänajettu ...350 ja jotain päälle. Paljon on rullattu mut siisti peli muuten, kulutus vaan on vähän mietityttäny. Ajotietokoneen mukaan kun pitkää matkaa suurimman osan huristelen, menee alle 5l parhailmillaan 3.7l.... Mut normi ajossa noin4,5-4,8 kulutusmittarin mukaan ja matkat ovat rauhallista tietä ja motoria ja kaupunkia pätkän mikää pystyy ajamaan melkeen pysähtymättä jos hyvä tuuri käy. No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L. Ei ymmärrä kuis noinkin paljon menee vaikka ajotietokone näyttää noin alhaista lukemaa.

4

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • versoilia

Mulla ainakin verson ajotietokone valehtelee n.1,5l sataselle.

• wrtyve5ty

"""" No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L """

Tuo on justiinsa se normaali kulutus tälle autolle, tietsikka vaan valehtelee, eikä se oikeasti mittaa bensan kulutusta, vaan se yrittää arvata.

• Paljonkokiittää

Siis se siitä, kyl nyt siappaa. soppakone sehän se sit on seuraava. Tulee noit km sen verran pal et vaihto häämöttää, luultavammin malli pysyy samana vaan, kone vaan naku naku. Eiku kiitos tulipa tähän kulutus epätietoisuuteen iso sivistys pommi.

• TukostaVirsulla

"Kulutus! versolla missä liikutaan."

Siellä missä mokomallakin liikutaan, on muiden tielläliikkujien hermojen kulutus korkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe