Heips
Nyt sit yaris verso 1999 ja sisäänajettu ...350 ja jotain päälle. Paljon on rullattu mut siisti peli muuten, kulutus vaan on vähän mietityttäny. Ajotietokoneen mukaan kun pitkää matkaa suurimman osan huristelen, menee alle 5l parhailmillaan 3.7l.... Mut normi ajossa noin4,5-4,8 kulutusmittarin mukaan ja matkat ovat rauhallista tietä ja motoria ja kaupunkia pätkän mikää pystyy ajamaan melkeen pysähtymättä jos hyvä tuuri käy. No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L. Ei ymmärrä kuis noinkin paljon menee vaikka ajotietokone näyttää noin alhaista lukemaa.
Kulutus! versolla missä liikutaan.
4
140
Vastaukset
- versoilia
Mulla ainakin verson ajotietokone valehtelee n.1,5l sataselle.
- wrtyve5ty
"""" No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L """
Tuo on justiinsa se normaali kulutus tälle autolle, tietsikka vaan valehtelee, eikä se oikeasti mittaa bensan kulutusta, vaan se yrittää arvata. - Paljonkokiittää
Siis se siitä, kyl nyt siappaa. soppakone sehän se sit on seuraava. Tulee noit km sen verran pal et vaihto häämöttää, luultavammin malli pysyy samana vaan, kone vaan naku naku. Eiku kiitos tulipa tähän kulutus epätietoisuuteen iso sivistys pommi.
- TukostaVirsulla
"Kulutus! versolla missä liikutaan."
Siellä missä mokomallakin liikutaan, on muiden tielläliikkujien hermojen kulutus korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882