Heips
Nyt sit yaris verso 1999 ja sisäänajettu ...350 ja jotain päälle. Paljon on rullattu mut siisti peli muuten, kulutus vaan on vähän mietityttäny. Ajotietokoneen mukaan kun pitkää matkaa suurimman osan huristelen, menee alle 5l parhailmillaan 3.7l.... Mut normi ajossa noin4,5-4,8 kulutusmittarin mukaan ja matkat ovat rauhallista tietä ja motoria ja kaupunkia pätkän mikää pystyy ajamaan melkeen pysähtymättä jos hyvä tuuri käy. No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L. Ei ymmärrä kuis noinkin paljon menee vaikka ajotietokone näyttää noin alhaista lukemaa.
Kulutus! versolla missä liikutaan.
4
182
Vastaukset
- versoilia
Mulla ainakin verson ajotietokone valehtelee n.1,5l sataselle.
- wrtyve5ty
"""" No olen ajannut tosi rauhallisesti, ja kuiteskin kulutus on lähes 6L """
Tuo on justiinsa se normaali kulutus tälle autolle, tietsikka vaan valehtelee, eikä se oikeasti mittaa bensan kulutusta, vaan se yrittää arvata. - Paljonkokiittää
Siis se siitä, kyl nyt siappaa. soppakone sehän se sit on seuraava. Tulee noit km sen verran pal et vaihto häämöttää, luultavammin malli pysyy samana vaan, kone vaan naku naku. Eiku kiitos tulipa tähän kulutus epätietoisuuteen iso sivistys pommi.
- TukostaVirsulla
"Kulutus! versolla missä liikutaan."
Siellä missä mokomallakin liikutaan, on muiden tielläliikkujien hermojen kulutus korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428