Mikä tuosta Tapsasta tekee niin ristiriitasen ja mielipieitä jakavan laulajan , että sitä toiset rakastaa ja toiset inhoo ?
Epäilemättä syynä on se ,että olemuksessaan on särmää ja persoonallisuutta vähän erillailla kuin mitä on Suomessa yleensä on totuttu. Suomessa artistin pitää osata nöyristelyn ja mielistelyn jalo taito. Jos on ammattiylpeyttä ja tempperamenttia eikä pokkuroi joka suuntaan, vaan on omia näkemyksiä ja mielipiteitä myös, niin se kovin helposti tulkitaan heti ylimielisyydeksi yms.
Vahva persoona jakaa mielipiteet
13
929
Vastaukset
- hyvä-mies
Jaa Tossavaisen Tapsasta?
- hmmppp
Höh.
- RäävitönTapsukka
No yksi syy on ne hänen sanoittamansa ja rääkymänsä laulut.
Tässä "loistava" esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=e19IQYvOzpo
Hyhhyh.- Sepitini
Tapsalla ei ole tuon laulun kanssa mitään tekemistä. Mutta se ,että linkität moisen mauttomuuden tänne kertonee jotain sinun musiikkimaustasi, eli siitä millaisia biisejä Youtubesta kuuntelet. Ällöttävää....
- Ällöttävää
Itseasiassa tuo linkitetty kappalehan on T.Kansan parhaimmistoa. Silti ällöä.
- LueÄläkäEnääIhmettele
Tässä 10 syytä:
1. Keikuttaa lievästi takapuoltaan lähestyessään poliisia tai palomiestä
2. Pukeutuu kotona salaa kireisiin nahkahousuihin ja -lakkiin tyyliin Tom of Finland
3. Käkättää suu ammollaan omia narsistisia juttujaan kotona ja vieraissa
4. Omaa altto-äänen mikä todistaa väitteeni 1 ja 2 oikeaksi
5. Heittää ronskeja, vyön alle sijoittuvia juttuja
6. Oikukas, muita väheksyvä
7. On itsekeskeinen hörönpörö joka pelkää muitten basilleja
8. Lipevä ja falski. Nauraa selän takana ns. faneilleen
9. Ajaa ylinopeutta muiden hengistä välittämättä. Ja ylpeilee vielä sillä
10.Omaa fanaattisimmat, ISIS-liikkeen jäseniin verrattavissa olevat fanit jotka laukovat loukkauksiaan ja väheksyvät muita, oikeita artisteja ja vähättelevät muiden artistien faneja. Sellaiset fanit kuin idoli ja sama toisinpäin. Ei tarvitse enää ihmetellä.- UnohditKolmeAsiaa
11. Pompöösi
12. Tekotaiteellinen
13. Herkkähipiäinen - Gillass
Miten niin tekotaiteellinen ? Vaikka Tapsa osaa laulaa uskottavasti ja vakuuttavasti myös ns. taidemusaa niin ei se tee hänestä tekotaiteellista. Joku väitti täällä joskus ,ettei Tapsaa ole ikinä kysytty klassisenmusiikin piireihin esiintyjäksi. Kyllä Tapsa antaa tässä haastattelussaan vähän toisenlaisen vastauksen ,että kyselyjä on ollut klassisenmusan puoleltakin. Tapsa kohdassa 12:34
http://areena.yle.fi/1-2659179 Höpönlöpö! Mikään noista kolmestatoista kohdasta ei pidä paikkaansa. Ette tunne Tapsaa yhtään näköjään.
- Sepitini
1. No voi jestas ! Ei taatusti keikuta kävellessään takapuoltaan. Ei poliisille, palomiehille kuin kellekkään muullekkaan.
2. Oletko ollut näkemässä vai mistä tiedät, miten Tapsa kotonaan pukeutuu ?
3. Tapsa ei käkätä. Hänellä on miellyttävä nauru. Eikä Tapanin jutut ole narsistisia.
4. Tapanin ääniala on lyyrinen baritoni/tenoraalinen baritoni.
5. Tapsan jutut voi välillä olla vähän kaksmielisiä, mutta ei kuitenkaan mitenkään ronskeja tai räävittömiä.
6. Mikäs se sellainen taiteilijapersoona on, jonka luonteessa ei yhtään olisi ailahtelevaisuutta ? Sitäpaitsi Tapsa osaa kyllä antaa arvoa ja tunnustusta
7. Ei Tapsa muiden basilleja pelkää. Olen monet kerrat nähnyt kun on halannut fanejaan keikoilla tai esim. konserttien jälkeen näiltä kukkia vastaanottaessaan.
8. Tapsassa ei ole tippakaan lipevyyttä eikä falskiutta. Hänessä on miestä sanoa asiat suoraan eikä naureskella tai puhua seläntakana.
9. Enpä usko että Tapsa ylinopeuksistaan ylpeä on.
10. Tietääkseni Tapsan fanit eivät ole tehneet kellekkään mitään pahaa. Typerää verrata johonkin mielipuolisiin terroristeihin, jotka murhaavat viattomia ihmisiä yms.- EiOleTyperää
Kohta kymmenenhän on kuin piste ii:n päällä. Näinhän asia juurikin on. Ei yhtään liioittelua verrata noihin Lähi-idässä riehuviin hihhuleihin
- Gillass
No eipä taida olla Tapsan fanien elämänsisältönä ja vakaumuksena tappaa ja ja tuhota, niinkuin Isis-hihhuleilla. Tapsan fanit ei ole yhtään sen kummoisempia, kuin kenenkään muunkaan artistin fanit. Smallalailla muiden artistien fanit omansa puolta pitävät.
- Paavo.ja.Tapsa
Saman oloinen, kuin Paavo Väyrynen. En pidä kummastakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483