Vahva persoona jakaa mielipiteet

epsons

Mikä tuosta Tapsasta tekee niin ristiriitasen ja mielipieitä jakavan laulajan , että sitä toiset rakastaa ja toiset inhoo ?
Epäilemättä syynä on se ,että olemuksessaan on särmää ja persoonallisuutta vähän erillailla kuin mitä on Suomessa yleensä on totuttu. Suomessa artistin pitää osata nöyristelyn ja mielistelyn jalo taito. Jos on ammattiylpeyttä ja tempperamenttia eikä pokkuroi joka suuntaan, vaan on omia näkemyksiä ja mielipiteitä myös, niin se kovin helposti tulkitaan heti ylimielisyydeksi yms.

13

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä-mies

      Jaa Tossavaisen Tapsasta?

    • hmmppp

      Höh.

    • RäävitönTapsukka
      • Sepitini

        Tapsalla ei ole tuon laulun kanssa mitään tekemistä. Mutta se ,että linkität moisen mauttomuuden tänne kertonee jotain sinun musiikkimaustasi, eli siitä millaisia biisejä Youtubesta kuuntelet. Ällöttävää....


      • Ällöttävää

        Itseasiassa tuo linkitetty kappalehan on T.Kansan parhaimmistoa. Silti ällöä.


    • LueÄläkäEnääIhmettele

      Tässä 10 syytä:
      1. Keikuttaa lievästi takapuoltaan lähestyessään poliisia tai palomiestä
      2. Pukeutuu kotona salaa kireisiin nahkahousuihin ja -lakkiin tyyliin Tom of Finland
      3. Käkättää suu ammollaan omia narsistisia juttujaan kotona ja vieraissa
      4. Omaa altto-äänen mikä todistaa väitteeni 1 ja 2 oikeaksi
      5. Heittää ronskeja, vyön alle sijoittuvia juttuja
      6. Oikukas, muita väheksyvä
      7. On itsekeskeinen hörönpörö joka pelkää muitten basilleja
      8. Lipevä ja falski. Nauraa selän takana ns. faneilleen
      9. Ajaa ylinopeutta muiden hengistä välittämättä. Ja ylpeilee vielä sillä
      10.Omaa fanaattisimmat, ISIS-liikkeen jäseniin verrattavissa olevat fanit jotka laukovat loukkauksiaan ja väheksyvät muita, oikeita artisteja ja vähättelevät muiden artistien faneja. Sellaiset fanit kuin idoli ja sama toisinpäin. Ei tarvitse enää ihmetellä.

      • UnohditKolmeAsiaa

        11. Pompöösi
        12. Tekotaiteellinen
        13. Herkkähipiäinen


      • Gillass

        Miten niin tekotaiteellinen ? Vaikka Tapsa osaa laulaa uskottavasti ja vakuuttavasti myös ns. taidemusaa niin ei se tee hänestä tekotaiteellista. Joku väitti täällä joskus ,ettei Tapsaa ole ikinä kysytty klassisenmusiikin piireihin esiintyjäksi. Kyllä Tapsa antaa tässä haastattelussaan vähän toisenlaisen vastauksen ,että kyselyjä on ollut klassisenmusan puoleltakin. Tapsa kohdassa 12:34
        http://areena.yle.fi/1-2659179


      • Höpönlöpö! Mikään noista kolmestatoista kohdasta ei pidä paikkaansa. Ette tunne Tapsaa yhtään näköjään.


    • Sepitini

      1. No voi jestas ! Ei taatusti keikuta kävellessään takapuoltaan. Ei poliisille, palomiehille kuin kellekkään muullekkaan.
      2. Oletko ollut näkemässä vai mistä tiedät, miten Tapsa kotonaan pukeutuu ?
      3. Tapsa ei käkätä. Hänellä on miellyttävä nauru. Eikä Tapanin jutut ole narsistisia.
      4. Tapanin ääniala on lyyrinen baritoni/tenoraalinen baritoni.
      5. Tapsan jutut voi välillä olla vähän kaksmielisiä, mutta ei kuitenkaan mitenkään ronskeja tai räävittömiä.
      6. Mikäs se sellainen taiteilijapersoona on, jonka luonteessa ei yhtään olisi ailahtelevaisuutta ? Sitäpaitsi Tapsa osaa kyllä antaa arvoa ja tunnustusta
      7. Ei Tapsa muiden basilleja pelkää. Olen monet kerrat nähnyt kun on halannut fanejaan keikoilla tai esim. konserttien jälkeen näiltä kukkia vastaanottaessaan.
      8. Tapsassa ei ole tippakaan lipevyyttä eikä falskiutta. Hänessä on miestä sanoa asiat suoraan eikä naureskella tai puhua seläntakana.
      9. Enpä usko että Tapsa ylinopeuksistaan ylpeä on.
      10. Tietääkseni Tapsan fanit eivät ole tehneet kellekkään mitään pahaa. Typerää verrata johonkin mielipuolisiin terroristeihin, jotka murhaavat viattomia ihmisiä yms.

      • EiOleTyperää

        Kohta kymmenenhän on kuin piste ii:n päällä. Näinhän asia juurikin on. Ei yhtään liioittelua verrata noihin Lähi-idässä riehuviin hihhuleihin


      • Gillass

        No eipä taida olla Tapsan fanien elämänsisältönä ja vakaumuksena tappaa ja ja tuhota, niinkuin Isis-hihhuleilla. Tapsan fanit ei ole yhtään sen kummoisempia, kuin kenenkään muunkaan artistin fanit. Smallalailla muiden artistien fanit omansa puolta pitävät.


    • Paavo.ja.Tapsa

      Saman oloinen, kuin Paavo Väyrynen. En pidä kummastakaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe