Onko tietoa kuinka paljon on kohtuuhintainen taksi Pekingin lentokentältä keskustaan? Onko vaaraa joutua huijatuksi heti ekalla siirtymällä?
Taksien hinnat Pekingissä?
4
996
Vastaukset
- kodvo
En tiedä hinnoista, kysy vaikka lentoaseman virkailijoilta hinta arviota. Mittarin pitää käydä muutoin lasku mitä sattuu eli epärehellisyys taustalla. Kerran on ajatettu kiertotietä, tosin eri kaupungissa. Vaimo Kiinalainen ja tämän huomasi eikä maksanut koko summaa, mutten neuvo hankkimaan tuolla tavoin hankaluuksia. Jos puhelimen kartta toimii ja neuvoo reittiä osoitteeseen niin istu etupenkille ja pidä päällä niin että kuski näkee ja kuulee.
Lentokentältä pääsee keskustaan raitiotietä/metro. Toimii hyvin ja hinta pitää kutinsa. Todennäköisesti nopeampi kuin taksi vrt ruuhkat. Metrokartat varmaankin löytää netistä ja asemilta. - Aivan-liikaa
Ja tämä on toutuus! Ota se juna sieltä kentältä keskustaan, ja sitten nappaat taksin. Vähän vaikea nyt heti arvata mitä tarkoitat Pekingin keskustalla, mutta GUOMAOn metroasema ainakin on hyvä kohta hypätä kyydistä pois, jos muuta ei tiedä... Ja niin, ne taksikuskit ei puhu englantia, eli lopullinen määränpään osoite on oltava paperilla Kiinaksi....
- Pongpingpong
Hinta kohteesta ja ruuhkasta riippuen on 100-200 RMB.
- Pongpingpong
Aina mittari päälle ja ota taksi virallisesta jonosta. Ignooraa lentokenttäaulassa parveilevat suharit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996