Mikrosiru häiriköintiä?
KOSKA POLIISI ALKAA TUTKIMAAN
9
81
Vastaukset
- oföijö9
Kerrotko enemmän? Oletko itse uhri? Todella toivon että tätä asiaa ruvettaisiin tutkimaan.
- yksuhri
minua on häiriköity 2012 saakka. poliisi ei tietenkään tutki, pitävät minua sekavana.
- yksuhri
lisäksi tapaukseeni liittyy myös minun pahoinpitelyni, joka tekee asian röyhkeämmäksi, ettei sitä ole edes otettu tutkintaan
- erwehw
Skitsofrenian oire aloittajalla
- tiraksiaronsiistei
Jep tässä odotellessa. Ohjaisin sinut ketjuun gangstalking -rikos ja laki. Tiedän tunteen.
- Lisääpätkää
Tässä myös erittäin vittumaista on se, että et saa oikein kunnolla todistettua, ennenkuin poliisille saataisiin tietoon kyseinen ilmiö ja oikeanlaiset tutkintamenetelmät.
- AlphaOmegaSigmaPenta
Ehkä pikemminkin joku kolmesta muusta vaihtoehdosta: 1) Okkultismi eli magia joka syntyi Persiassa ja mitä harrastavat Juutalaiset, Intialaiset ja Muslimit, 2) NATOn seliltys vieraasta lajista tai joillekin käsite Jumala, ja 3) mielenterveydelliset ongelmat. Tosin on todistettu tutka-asemien läheisyydessä palvelleiden kuulleen outoa surinaa päässään etc. ja tiedetään tietyn taajuisen mikroaallon tuntuvan iholla epämiellyttävältä ja tiettyjen taajuuksien häiritsevän ajatuksen kulkua. Mikrosirut ovat vasta asteella, missä manipuloituja ja fluorisoivia hermosolujat kasvatetaan mikrosirun pintaan ja niiden verkostoa voidaan seurata sekä näin oppimista. Joten valitse joku niistä. Ps. Filosofiassa vain Jumalinen olio (tai vieras laji) on pystynyt kaksisuuntaiseen kommunikointiin ja magian kautta tämä olisi ehkä mahdollista. Hulluudesta en osaa sanoa.
- ttt7888899
Ostakaa "bug detector" netistä. Sillä löytyy kaikkea kivaa.
- Anonyymi
up.
Onko kukaan saannut poliisille saakka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990