Taas perätön PEDO syytös

SekopääÄmmät

Ostoskeskuksessa vieraillut perheenisä päätti ottaa itsestään selfie-kuvan Star Wars -mainoskyltin vieressä.

Vieressä istui pikkulapsia, joiden hän ajatteli jonottavan pääsyä kyltille.

Mies kertoi, että hänellä menisi vain hetki kuvan ottamiseen.

Kauempana oleillut lasten äiti luuli miehen ottaneen kuvan hänen lapsistaan.

Nainen napsaisi itse miehestä kuvan ja latasi sen Facebookiin PEDOfiili varoituksen kera.

Kuva herätti nopeasti tyypillisen nettiraivon, ja sitä jaettiin yli 20 000 kertaa.

Mies toivoo, että ihmiset varmistaisivat asiat uutislähteistä eivätkä luottaisi ”draamakuningattariin, jotka jakavat kuvia Facebookissa ajattelematta asioita”.

6

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whitetrahcan

      muijan naama julki ja poliisille. perättömän tiedon levittäminen on rikos.

    • Sattuikerran

      Minulle kävi täällä Helsingissä pari vuotta sitten seuraavasti.

      Olin Merirastilan uimarannalla tarkoituksenani mennä uimaan. Katselin ennen uimaan menoa merelle ja muutenkin seurailin sitä uimarannan touhua ihan ajankulukseni.

      Siihen viereeni tuli jalkojaan pesemään parikymppinen Jonne. Samaan aikaan rannalla oli jotain nuoria tyttöjä uimassa. Seisoskelin siinä ja seurailin muuten vaan sitä rannan elämää ja merta siinä.

      Yhtäkkiä tämä Jonne kiinnitti huomionsa minuun ja kysyi tunsinko jonkun rannalla uivista tytöistä, sanoin etten tuntenu jolloin Jonne sai kilarin.

      Hän alkoi vaahtoamaan, että vitun pedofiili sä täällä kyttäät kakaroita ja rupesi huitomaan minua nyrkeillään.

      Vittuunnuin itse myös ja vastasin hänen huitomiseensa yrittämällä lyödä häntä.
      Tappelu jatkui aikansa kunnes Jonnen kaverit tulivat paikalle ja Jonne alkoi selittämään saaneensa pedofiilin kiinni rannalta.

      Tässä vaiheessa Jonne kavereineen alkoi käskeä minua pois rannalta, olin aivan raivona ja sanoin etten lähde mihinkään enkä ole mikään pedofiili ja Jonne on sekopää. Kenties itse pedofiili ja yrittää käytöksellään salata taipumustaan.

      Aikamme kiisteltyämme Jonnen kaverit päättivät jättää minut rauhaan ja toinen heistä sanoi uskovansa etten ole pedofiili koska olin suuttunut jutusta enkä suostunut lähtemään rannalta.

      Jonne jatkoi vielä linjallaan ja huuteli vielä omankäden oikeuden käytöstä. Mutta kolmikko jättim inut rauhaan ja antoi minun mennä rauhassa uimaan.

      Tämän perusteella täytyy todeta, että pedofiilihysteria on mennyt jo todella pitkälle, jos kimppuusi voidaan käydä jo pelkästään siitä, että olet samalla rannalla alaikäisten kanssa.

      Oikeilta pedofiilileiltä pitäiskin tietysti kuohia sukupuolielimet ja toimittaa ne tyypit loppuiäkseen telkien taaksi johonkin yleishyödylliseen pakkotyöhön.

    • PerättömätVäitteet

      Nainen kertoi alunperin, että hänet oli raiskattu junassa.

      Nainen kertoi poliisille, että 23-vuotias mies oli ollut agressiivinen ja hallitseva.

      Kun juna saavutti miehen aseman, mies sanoi kumppanilleen, että hänen piti päästä vessaan, ja pakeni asemalta.

      Nainen etsi häntä ilmeisen ärtyneenä, ja lähetti tekstiviestin kumppanilleen. “Tunnen oloni aika alhaiseksi, kun käytit minua hyväksi tällä tavalla.”

      Tämän jälkeen nainen meni koputtamaan junakuskin oveen ja itki väittäen, että hänet oli raiskattu.

      Kun juna tuli keskusasemalle, nainen kertoi poliisille, että hänet oli raiskattu ja hänet vietiin poliisiasemalle.

      Mies löydettiin ja pidätettiin, vaikka valvontakameran mukaan seksiaktissa ei ollut mitään pakottavaa.

      Oikeasti nainen oli itse halukas aktiin ja suuttui, kun mies juoksi häntä karkuun

      Seurantakameran mukaan pari harjoitti seksiä kaikessa rauhassa ja ilman sen kummempaa vastahakoisuutta junassa.

      Nainen pidätettiin ja myöhemmin häntä syytettiin poliisin voimavarojen väärinkäytöstä.

      Mutta tuskin saa tuomiota.

      • vankilaanjoutais

        todella petollista hommaa mitä voi tehdä toiselle ihmiselle.


    • rikkinäinen

      Ärsyttävää että juuri tuollaiset ihmiset saattavat oikeasti raiskatut huonoon asemaan.. eli että poliisit repivät melkein rikki kuulusteluillaan ja moni ei syyllistämisen pelossa uskalla enää ilmoittaa.

    • rikkinäinen

      Ja ap. Ikävää että tuo hysteria on todella päässyt karkaamaan käsistä. Ihmisten pitäisi ottaa faktat selville ennen tuollaista huutelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe