Hei olen velkamaksusta intrumille!

gfsdfsdfsd

Heip olin intrumille velkaa 1400e joista olen maksanut jo 1200e mutta velkaa jäljellä 290e vielä, huomasin että tuo 290e on enää perintäkuluja, tarvitseeko minun maksaa näitä lain mukaan ? hirveitä summia perintäkuluja 100e per asia melkeen.. Kaikki muut velkani ja perintäni olen maksanut 10t yhteensä, tuskin jätän tätä maksamatta mutta tuli vaan mieleen :D koko velastani puolet oli nimenomaan perintäkuluja

8

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdh346

Mitenkähän lie, ei nykyisin ainakaan voi enää tuollaisia kuluja periä. Voisiko ne olla ennen tätä uusinta lakia, ennen 2013 tulleita kuluja

• asdadsasdf

onjoo vuoden 2010 pikavippivelkoja.. samapa nuo maksella pois ku yli 10000e maksellu ja viimeset merkinnätki ulosotosta häviää joulukuussa :D vituttaa vaan pääoma 50e korko 20e perintäkulut 250e, ei niinku mitään järkee.. Mutta onneks maksettu kohta kaikki!!!

• MaksaVelkasHeti

Tai jospa vain maksaisit omat velkasi? Myöhässähän ne maksut jo joka tapauksessa ovat. Ota nyt aikuinen ihminen vähän vastuuta teoistasi!1111111111111

• MaksaVelkasPankki

Hittolainen kylän ainoa älykkö... kaverihan lupasi jo maksaa velkansa joten olit hiukan myöhässä.. taas kerran.. ettet vaan olisi hiukan hidas?
        Pankitkin varmaan maksaa velkansa suomalaisille veronmaksajille... 10 miljardiako se nyt oli, kun saivat silloin 90-luvulla.

• Arvelet ihan oikein, maksettava on jos kerran alkup velka noinkin vanha. Itsellä kävi sama juttu ja kyllähän se ketutti kun velat tulihommattua ennenkuin noita kuluja vähän järkeistettiin. Mutta ei auta valittaa, nyt kaikki takanapäin, rahaa se vain oli.

• AlahanSelittääJaÄkkiä

Mitä hittoa!111111

Kyllä se ihan rahaa on kaikille niille yrityksille ja IHMISILLE, joilta raha on lainattu ja jätetty maksamatta. Juuri sinun kaltaistesi välinpitämättömien VARKAIDEN takia Suomi on nykyään aivan surkeassa jamassa. Menehän siitä jonnekin muualle, nyt heti paikalla lopetat rikoksiin ja huonoon käytökseen yllyttämisen täällä! Kuulikko? Heti paikalla sen lopetat!1 Velat on maksettava, piste. Oliko tässä vielä jotain epäselvää, häh??????

• AlanSelittää
        AlahanSelittääJaÄkkiä kirjoitti:

Mitä hittoa!111111

Kyllä se ihan rahaa on kaikille niille yrityksille ja IHMISILLE, joilta raha on lainattu ja jätetty maksamatta. Juuri sinun kaltaistesi välinpitämättömien VARKAIDEN takia Suomi on nykyään aivan surkeassa jamassa. Menehän siitä jonnekin muualle, nyt heti paikalla lopetat rikoksiin ja huonoon käytökseen yllyttämisen täällä! Kuulikko? Heti paikalla sen lopetat!1 Velat on maksettava, piste. Oliko tässä vielä jotain epäselvää, häh??????

Hittolainen kylän ainoa älykkö... kaverihan lupasi jo maksaa velkansa joten olit hiukan myöhässä.. taas kerran.. ettet vaan olisi hiukan hidas?

Pankitkin varmaan maksaa velkansa suomalaisille veronmaksajille... 10 miljardiako se nyt oli, kun saivat silloin 90-luvulla.

• gfsdfsdfsd

no voi herrantuuteli ku jollaki meni jo hiekkapaperia kannikoitten väliin :D älkää huoliko 190e jäljellä kun juuri pistin 100e lyhennykseen ;) saatnukkua yösi rauhassa, MAKSAN VELKANI MINÄ HIRVEÄ IHMINEN OTAN VASTUUTA TEOISTANI!! eiköhän se vastuu ole jo ajat sitten otettu kun ulosottoon makselin kaiken ylimääräisen mitä tienasin palkan 1/3 otetun osuuden jälkeen, sekä tein nämä maksusuunnitelmat omatoimisesti moneen eri perintäfirmaan samaan aikaan.. Mutta kohta juhlitaanku viimeiset velat maksettu!:) seuraavaksi maksan koko summan kerralla enkä enää 100euron lyhennystä, sitten ollaan vihdoin kuivilla 5vuoden jälkeen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      112
      659
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56