Heip olin intrumille velkaa 1400e joista olen maksanut jo 1200e mutta velkaa jäljellä 290e vielä, huomasin että tuo 290e on enää perintäkuluja, tarvitseeko minun maksaa näitä lain mukaan ? hirveitä summia perintäkuluja 100e per asia melkeen.. Kaikki muut velkani ja perintäni olen maksanut 10t yhteensä, tuskin jätän tätä maksamatta mutta tuli vaan mieleen :D koko velastani puolet oli nimenomaan perintäkuluja
Hei olen velkamaksusta intrumille!
8
<50
Vastaukset
- fsdh346
Mitenkähän lie, ei nykyisin ainakaan voi enää tuollaisia kuluja periä. Voisiko ne olla ennen tätä uusinta lakia, ennen 2013 tulleita kuluja
- asdadsasdf
onjoo vuoden 2010 pikavippivelkoja.. samapa nuo maksella pois ku yli 10000e maksellu ja viimeset merkinnätki ulosotosta häviää joulukuussa :D vituttaa vaan pääoma 50e korko 20e perintäkulut 250e, ei niinku mitään järkee.. Mutta onneks maksettu kohta kaikki!!!
- MaksaVelkasHeti
Tai jospa vain maksaisit omat velkasi? Myöhässähän ne maksut jo joka tapauksessa ovat. Ota nyt aikuinen ihminen vähän vastuuta teoistasi!1111111111111
- MaksaVelkasPankki
Hittolainen kylän ainoa älykkö... kaverihan lupasi jo maksaa velkansa joten olit hiukan myöhässä.. taas kerran.. ettet vaan olisi hiukan hidas?
Pankitkin varmaan maksaa velkansa suomalaisille veronmaksajille... 10 miljardiako se nyt oli, kun saivat silloin 90-luvulla.
Arvelet ihan oikein, maksettava on jos kerran alkup velka noinkin vanha. Itsellä kävi sama juttu ja kyllähän se ketutti kun velat tulihommattua ennenkuin noita kuluja vähän järkeistettiin. Mutta ei auta valittaa, nyt kaikki takanapäin, rahaa se vain oli.
- AlahanSelittääJaÄkkiä
Mitä hittoa!111111
Kyllä se ihan rahaa on kaikille niille yrityksille ja IHMISILLE, joilta raha on lainattu ja jätetty maksamatta. Juuri sinun kaltaistesi välinpitämättömien VARKAIDEN takia Suomi on nykyään aivan surkeassa jamassa. Menehän siitä jonnekin muualle, nyt heti paikalla lopetat rikoksiin ja huonoon käytökseen yllyttämisen täällä! Kuulikko? Heti paikalla sen lopetat!1 Velat on maksettava, piste. Oliko tässä vielä jotain epäselvää, häh?????? - AlanSelittää
AlahanSelittääJaÄkkiä kirjoitti:
Mitä hittoa!111111
Kyllä se ihan rahaa on kaikille niille yrityksille ja IHMISILLE, joilta raha on lainattu ja jätetty maksamatta. Juuri sinun kaltaistesi välinpitämättömien VARKAIDEN takia Suomi on nykyään aivan surkeassa jamassa. Menehän siitä jonnekin muualle, nyt heti paikalla lopetat rikoksiin ja huonoon käytökseen yllyttämisen täällä! Kuulikko? Heti paikalla sen lopetat!1 Velat on maksettava, piste. Oliko tässä vielä jotain epäselvää, häh??????Hittolainen kylän ainoa älykkö... kaverihan lupasi jo maksaa velkansa joten olit hiukan myöhässä.. taas kerran.. ettet vaan olisi hiukan hidas?
Pankitkin varmaan maksaa velkansa suomalaisille veronmaksajille... 10 miljardiako se nyt oli, kun saivat silloin 90-luvulla.
- gfsdfsdfsd
no voi herrantuuteli ku jollaki meni jo hiekkapaperia kannikoitten väliin :D älkää huoliko 190e jäljellä kun juuri pistin 100e lyhennykseen ;) saatnukkua yösi rauhassa, MAKSAN VELKANI MINÄ HIRVEÄ IHMINEN OTAN VASTUUTA TEOISTANI!! eiköhän se vastuu ole jo ajat sitten otettu kun ulosottoon makselin kaiken ylimääräisen mitä tienasin palkan 1/3 otetun osuuden jälkeen, sekä tein nämä maksusuunnitelmat omatoimisesti moneen eri perintäfirmaan samaan aikaan.. Mutta kohta juhlitaanku viimeiset velat maksettu!:) seuraavaksi maksan koko summan kerralla enkä enää 100euron lyhennystä, sitten ollaan vihdoin kuivilla 5vuoden jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872