Yksinkö???

Yksin41

Heips,
Mä luulen etten oo yksin tässä asiassa.
Elikkä miksi miehet pelkää liikuntarajoitteisia ihmisiä? Eivät uskalla tutustua minuun kun kerroin miehille että oon llikuntarajoitteinen. Tiedän sen että miehet on niin ennakkoluuloisia. Miehet hakee sitä missiä tai urheilullista naista. Onhan meillä tunteita ja mekin tarvitaan rakkautta.

5

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

Iske kiinni, niin huomaat että miehet eivät ole ollenkaan vaikeita lähestyttäviä.

• Yksin41

Ei miehiä kiinnosta se että oon liikuntarajoitteinen. Oon huomannu että he pelkäävät et oon huono ihminen.

• Yksin41

Uskon sen myös että tää yhteiskunta menny sellaiseksi että miehet hakee oikeesti sporttista ym. Ettei kelpaa isokokoinen... Ja kun ei laittele meikkiä.

• eeroiivo

Mä olen liikuntavammainen mies, vamma on näkyvä jne.... Yksi hyvin sporttinen nainen on ollut kaikkein mieleenpainuvin. Hän kyllä toi itsensä esiin hyväksyvänä, ja ainoa asia joka varmaan esti sen asian loppuun menon oli se, että hän oli vakisuhteessa..... Siis hänestä jäi kyllä todella kultainen ja lämmin muisto, vaikkemme edes koskaan jutelleet sen enempää kuin mitä moikkaamisella tehtiin.

• hohhoijaa11

Täältä ei saa kuin yksittäisten ihmisten mielipiteitä. Jos haluat tietää miesten mielipiteitä yleensä, tee joku kysely ja sille tilastollinen analyysi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      176
      3628
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2844
    3. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      3
      2742
    4. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      57
      2692
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      25
      2599
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      17
      2579
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2026
    8. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      172
      1988
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1968
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1703
    Aihe