ihmiset me olaan vappyyrit

ainoooikeevappyyri

voi teitä ihmisii ette tunne vappyyreiden himoi!

11

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoooikeevappyyri

      nii kandee hulputtaa meitä on olemassa

      • vapyyritrulettaaa

        totta mä oon nähny tääl heinäveel <3 ne on hienoi nopeita ja vahvoi


    • idjootitrakastaajauskoo

      Daaa ei muute oo

      • ainoooikeevappyyri

        Täs on teille ihmisille tosi tarina:
        Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?


      • tiikinmikin

        Joo


      • EiVittuSaatana
        ainoooikeevappyyri kirjoitti:

        Täs on teille ihmisille tosi tarina:
        Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?

        Paska tarina :D Iha vitu feikki ite keksisin ehkä paremmanki :DDD


    • LOVE-vamppaire

      mä oon ihmis suden ja vappyyrin risteytys! HARMI!

      • ainoooikeevappyyri

        toi oli vika tikki


    • sadfplvposdfgopsa

      Vappyyrit on aina kännissä ja heiluttaa niitä hemmetin huiskia ja pitää typeriä valkosia hattuja. Onneksi niitä näkee vaan kerran vuodessa.

    • topiyihyo

      Vappyyrit? Ihan oikeesti ny yrittäisitte ees kunnolla jos on pakko esittää...

    • hoitsuparantaa

      Tuuppa vamppi kylään tuu, tuu.. kun olen hieman käsitellyt sinua ja vähän oikonut pärstääsi, niin tuommoset vamppis luulot jää kertaheitolla. Nyrkki on väline jolla saa höyrypäät kuntoon ihmeen nopeesti. Sitä kun pamauttaa sen verran, että kuukauden makaa sairaalassa, niin jo rupeaa pää parka ymmärtään sadut ja todellisen elämän. Tule hoitoon, tule tule. se on jopa ilmaista teille vajokeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe