ihmiset me olaan vappyyrit

ainoooikeevappyyri

voi teitä ihmisii ette tunne vappyyreiden himoi!

11

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoooikeevappyyri

nii kandee hulputtaa meitä on olemassa

• vapyyritrulettaaa

totta mä oon nähny tääl heinäveel <3 ne on hienoi nopeita ja vahvoi

• idjootitrakastaajauskoo

Daaa ei muute oo

• ainoooikeevappyyri

Täs on teille ihmisille tosi tarina:
        Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?

• tiikinmikin

Joo

• EiVittuSaatana
        ainoooikeevappyyri kirjoitti:

Täs on teille ihmisille tosi tarina:
        Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?

Paska tarina :D Iha vitu feikki ite keksisin ehkä paremmanki :DDD

• LOVE-vamppaire

mä oon ihmis suden ja vappyyrin risteytys! HARMI!

• ainoooikeevappyyri

toi oli vika tikki

• sadfplvposdfgopsa

Vappyyrit on aina kännissä ja heiluttaa niitä hemmetin huiskia ja pitää typeriä valkosia hattuja. Onneksi niitä näkee vaan kerran vuodessa.

• topiyihyo

Vappyyrit? Ihan oikeesti ny yrittäisitte ees kunnolla jos on pakko esittää...

• hoitsuparantaa

Tuuppa vamppi kylään tuu, tuu.. kun olen hieman käsitellyt sinua ja vähän oikonut pärstääsi, niin tuommoset vamppis luulot jää kertaheitolla. Nyrkki on väline jolla saa höyrypäät kuntoon ihmeen nopeesti. Sitä kun pamauttaa sen verran, että kuukauden makaa sairaalassa, niin jo rupeaa pää parka ymmärtään sadut ja todellisen elämän. Tule hoitoon, tule tule. se on jopa ilmaista teille vajokeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      207
      5169
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      21
      1886
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      64
      1654
    4. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      11
      1581
    5. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1537
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      54
      1234
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      97
      1098
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      312
      1012
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      955
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      890
    Aihe