voi teitä ihmisii ette tunne vappyyreiden himoi!
ihmiset me olaan vappyyrit
11
145
Vastaukset
- ainoooikeevappyyri
nii kandee hulputtaa meitä on olemassa
- vapyyritrulettaaa
totta mä oon nähny tääl heinäveel <3 ne on hienoi nopeita ja vahvoi
- idjootitrakastaajauskoo
Daaa ei muute oo
- ainoooikeevappyyri
Täs on teille ihmisille tosi tarina:
Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää? - tiikinmikin
Joo
- EiVittuSaatana
ainoooikeevappyyri kirjoitti:
Täs on teille ihmisille tosi tarina:
Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?Paska tarina :D Iha vitu feikki ite keksisin ehkä paremmanki :DDD
- LOVE-vamppaire
mä oon ihmis suden ja vappyyrin risteytys! HARMI!
- ainoooikeevappyyri
toi oli vika tikki
- sadfplvposdfgopsa
Vappyyrit on aina kännissä ja heiluttaa niitä hemmetin huiskia ja pitää typeriä valkosia hattuja. Onneksi niitä näkee vaan kerran vuodessa.
- topiyihyo
Vappyyrit? Ihan oikeesti ny yrittäisitte ees kunnolla jos on pakko esittää...
- hoitsuparantaa
Tuuppa vamppi kylään tuu, tuu.. kun olen hieman käsitellyt sinua ja vähän oikonut pärstääsi, niin tuommoset vamppis luulot jää kertaheitolla. Nyrkki on väline jolla saa höyrypäät kuntoon ihmeen nopeesti. Sitä kun pamauttaa sen verran, että kuukauden makaa sairaalassa, niin jo rupeaa pää parka ymmärtään sadut ja todellisen elämän. Tule hoitoon, tule tule. se on jopa ilmaista teille vajokeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045271Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12326006SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32515677Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011213Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17310814Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229717Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236491