ihmiset me olaan vappyyrit

ainoooikeevappyyri

voi teitä ihmisii ette tunne vappyyreiden himoi!

11

179

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoooikeevappyyri

nii kandee hulputtaa meitä on olemassa

• vapyyritrulettaaa

totta mä oon nähny tääl heinäveel <3 ne on hienoi nopeita ja vahvoi

• idjootitrakastaajauskoo

Daaa ei muute oo

• ainoooikeevappyyri

Täs on teille ihmisille tosi tarina:
        Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?

• tiikinmikin

Joo

• EiVittuSaatana
        ainoooikeevappyyri kirjoitti:

Täs on teille ihmisille tosi tarina:
        Mä olin 13.v.tyttö ja sairastin espanijan tautia olin kuolla mutta yhtä äkkiä jostain tuli joku salaperäinen hahmo ja kysyi "ootkona kipee?" ja mä vastasin "kyllä ." pystyin hädin tuskin puhumaan sitten hän jatkoi"tulet nimittäinmuuttumaan vappyyriksi ja muutat vappyyri yhteis kuntaamme. " " ja sinun tulee noudattaa joka ikistä suomen vappyyreiden sääntöjä esim. ihmisiä ei saa tappaa mutta metsän eläimet voi. " sitten minä kysyin " miten muka aijot muuttaa minut vappyyriksi? " hän otti taskusta ruiskun jossa oli jotain vihreää mönjää ja sanoi "käsi suoraksi... haluatteko kuulla lisää?

Paska tarina :D Iha vitu feikki ite keksisin ehkä paremmanki :DDD

• LOVE-vamppaire

mä oon ihmis suden ja vappyyrin risteytys! HARMI!

• ainoooikeevappyyri

toi oli vika tikki

• sadfplvposdfgopsa

Vappyyrit on aina kännissä ja heiluttaa niitä hemmetin huiskia ja pitää typeriä valkosia hattuja. Onneksi niitä näkee vaan kerran vuodessa.

• topiyihyo

Vappyyrit? Ihan oikeesti ny yrittäisitte ees kunnolla jos on pakko esittää...

• hoitsuparantaa

Tuuppa vamppi kylään tuu, tuu.. kun olen hieman käsitellyt sinua ja vähän oikonut pärstääsi, niin tuommoset vamppis luulot jää kertaheitolla. Nyrkki on väline jolla saa höyrypäät kuntoon ihmeen nopeesti. Sitä kun pamauttaa sen verran, että kuukauden makaa sairaalassa, niin jo rupeaa pää parka ymmärtään sadut ja todellisen elämän. Tule hoitoon, tule tule. se on jopa ilmaista teille vajokeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      332
      2629
    2. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      176
      1885
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      32
      1684
    4. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1527
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      51
      1036
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      269
      892
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      773
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      645
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      40
      565
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      551
    Aihe