Kyseessä on yhteiskuntasimulaattori selainpeli, joka on selkeästi parempi kuin kilpaileva eRepublic. Hyvällä pienellä kaveriporukalla e-sim:in pelaaminen on nastaa ja siinä voi saavuttaa lyhyessäkin ajassa paljon ja kun sukeltaa syvemmälle, niin aina löytyy lisää. E-sim on siis ns.yhteiskuntasimulaattori, jossa voit olla poliitikko, lehtimies, sotilas, liikemies tai kaikkea samaan aikaan...
Suomen yhteisö on pelissä todella pieni ja epäaktiivinen, mutta monissa muissa maissa meininki on aivan loistavaa. "Rakas" naapurimaamme ruotsi on esimerkiksi erittäin iso ja aktiivinen maa ja voisi halutessaan valloittaa koko Suomen. Olisikin siistiä, että saataisiin Suomesta enemmän jengiä mukaan pelailemaan ja rakentamaan meininkiä paremmaksi.
Tässä vielä linkki peliin: http://secura.e-sim.org/lan.61111/
Tietääkö jengi E-simiä?
KariJalonen
1
106
Vastaukset
Joo, pelasinkin tota joskus aikoinaan! Hyviä muistoja kyllä jäänyt yhteisöllisestä meiningistä... Pitää käydä katsomassa onko vanha tilini vielä voimassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858