Ihan mistä vaan löytyy tohon hintaan ja allekin google on hyvä kaveri.
0Äänestä
ammuskelija
Mihin käyttöön ja kunka paljon ajattelit niitä ostaa? Ihan pintä määrää ei kannata lähteä lähikauppaa kauempaa, sillä kuljetuskustannukset peittää säästön. Itse ammun CCI standardia. Kohtuu hintaista eikä tahnaa koko asetta vahamössöön.
0Äänestä
kylläkyllä332
Ostin kokeeksi 4 euroa 50 kpl. Kulkevat aivan yhtä hyvin kuin Lapuan 320 m/s reikäpäät.
0Äänestä
kylläkyllä332
Jatkan. Paketissa lukee CCI standard velocity. Itse en ainakaan kuule äänenvaimentajan jälkeen mitään yliääneen liittyvää. Sama ilmakkomainen napsahdus kuin aliäänisillä. Lapuan reikäpäiset kun ovat loppu maailmasta, otin tilalle MAGTECH.22L.R. En ole vielä kokeillut miten toimii.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Ihan mistä vaan löytyy tohon hintaan ja allekin google on hyvä kaveri.
Mihin käyttöön ja kunka paljon ajattelit niitä ostaa? Ihan pintä määrää ei kannata lähteä lähikauppaa kauempaa, sillä kuljetuskustannukset peittää säästön.
Itse ammun CCI standardia. Kohtuu hintaista eikä tahnaa koko asetta vahamössöön.
Ostin kokeeksi 4 euroa 50 kpl. Kulkevat aivan yhtä hyvin kuin Lapuan 320 m/s reikäpäät.
Jatkan. Paketissa lukee CCI standard velocity. Itse en ainakaan kuule äänenvaimentajan jälkeen mitään yliääneen liittyvää. Sama ilmakkomainen napsahdus kuin aliäänisillä. Lapuan reikäpäiset kun ovat loppu maailmasta, otin tilalle MAGTECH.22L.R. En ole vielä kokeillut miten toimii.
Mikä on rääkäsypaukku?
yliäänennopeuden lähtevä