Puolikuuroja haussa
Löytäisinkö tätä kautta puolikuuroja. Ikäjakauma 14-65-vuotiaat. Haluaisin yhteyden sellaisiin henkilöihin, joilla kuurous on pysyvä toisesta korvasta, mutta toisella kuulee. Lisäksi kuulolaite on poissuljettu mahdollisuus. Eli toisella korvalla kuulee suht normaalisti ja toisella ei ollenkaan.
Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]. Jättäkää yhteystietonne ja lyhyt kuvaus itsestänne, niin otan yhteyttä sopiviksi katsomiini henkilöihin tehtävääni varten.
Tarvitsen kuvauksia puolikuuron elämästä, ja tarkemmin työelämästä sekä koulutuksesta. Nimi- ym. tietoja en luovuta julkisuuteen. Ottakaa rohkeasti yhteyttä.
Ruotsi ja Englanti käyvät myös kommunikointikielenä.
Kirjoitelkaa vaikka tännekin kokemuksistanne, niin sekin olisi varmasti yhteiseen hyvään satsaamista.
PUOLIKUUROUS/DÖVHET/HALF-DEAFNESS ei kuulolaitetta
Ketjunaloittaja
1
145
Vastaukset 1
- Puolikuuro
Olen vasemmasta korvasta kuuro. Oikea korva ok, paitsi korkeat äänet ovat menneet. Menetin kuuloni 7-vuotiaana, joten elämää on melkein alusta asti opeteltu elämään toispuoleisesti. Mitä tehtävä koskee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481