PUOLIKUUROUS/DÖVHET/HALF-DEAFNESS ei kuulolaitetta

Ketjunaloittaja

Puolikuuroja haussa

Löytäisinkö tätä kautta puolikuuroja. Ikäjakauma 14-65-vuotiaat. Haluaisin yhteyden sellaisiin henkilöihin, joilla kuurous on pysyvä toisesta korvasta, mutta toisella kuulee. Lisäksi kuulolaite on poissuljettu mahdollisuus. Eli toisella korvalla kuulee suht normaalisti ja toisella ei ollenkaan.
Minulle voi laittaa viestiä osoitteeseen [email protected]. Jättäkää yhteystietonne ja lyhyt kuvaus itsestänne, niin otan yhteyttä sopiviksi katsomiini henkilöihin tehtävääni varten.
Tarvitsen kuvauksia puolikuuron elämästä, ja tarkemmin työelämästä sekä koulutuksesta. Nimi- ym. tietoja en luovuta julkisuuteen. Ottakaa rohkeasti yhteyttä.

Ruotsi ja Englanti käyvät myös kommunikointikielenä.

Kirjoitelkaa vaikka tännekin kokemuksistanne, niin sekin olisi varmasti yhteiseen hyvään satsaamista.

1

145

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolikuuro

Olen vasemmasta korvasta kuuro. Oikea korva ok, paitsi korkeat äänet ovat menneet. Menetin kuuloni 7-vuotiaana, joten elämää on melkein alusta asti opeteltu elämään toispuoleisesti. Mitä tehtävä koskee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1477
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      546
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      127
      488
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      33
      481
    Aihe