En päässyt eilen illalla sisään VIV sivustolle, joten veroilmoitus on korjaamatta! miten toimin, täytänkö paperisen ilmoitusosan ja lähetän postilla? postin kirjauspäiväksihän tulee pe.16.5 joten huomioidaanko ilmoitustani ollenkaan, koska se on postitettu myöhempään kuin veroilmoituksen viim, palautuspäivä?
veroilmoitus!
5
271
Vastaukset
- etanapostiin
"Veroilmoitus verkossa
Veroilmoitus verkossa 2014 -palvelu on sulkeutunut. Tietojen ilmoittaminen tässä palvelussa ei ole enää mahdollista. Ilmoita tiedot esitäytetyllä veroilmoituslomakkeella ja palauta se verotoimistoon postitse."
http://www.vero.fi/fi-FI/VIV - näinolenoppinut
Totta kai otetaan huomioon! Verotustahan voi muutenkin oikaista viisi vuotta takautuvasti.
Hei nimimerkki ” pampulax”
Kuten sinulle onkin jo tuossa aikaisemmin vastattu. Veroilmoitus verkossa palvelu on tältä vuodelta sulkeutunut. Joten palauta esitäytetty veroilmoituksesi paperiversiona.
Terveisin Saija Verotiimistä- aikainenmato
onneksi täytin itse ajoissa :)
- Anonyymi
Lopeta koko roska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032