En päässyt eilen illalla sisään VIV sivustolle, joten veroilmoitus on korjaamatta! miten toimin, täytänkö paperisen ilmoitusosan ja lähetän postilla? postin kirjauspäiväksihän tulee pe.16.5 joten huomioidaanko ilmoitustani ollenkaan, koska se on postitettu myöhempään kuin veroilmoituksen viim, palautuspäivä?
veroilmoitus!
5
224
Vastaukset
- etanapostiin
"Veroilmoitus verkossa
Veroilmoitus verkossa 2014 -palvelu on sulkeutunut. Tietojen ilmoittaminen tässä palvelussa ei ole enää mahdollista. Ilmoita tiedot esitäytetyllä veroilmoituslomakkeella ja palauta se verotoimistoon postitse."
http://www.vero.fi/fi-FI/VIV - näinolenoppinut
Totta kai otetaan huomioon! Verotustahan voi muutenkin oikaista viisi vuotta takautuvasti.
Hei nimimerkki ” pampulax”
Kuten sinulle onkin jo tuossa aikaisemmin vastattu. Veroilmoitus verkossa palvelu on tältä vuodelta sulkeutunut. Joten palauta esitäytetty veroilmoituksesi paperiversiona.
Terveisin Saija Verotiimistä- aikainenmato
onneksi täytin itse ajoissa :)
- Anonyymi
Lopeta koko roska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780