jänskättää

haaveksia

olaan menossa 3 viikon päästä BO33 hotelliin, millehän alueelle tämä hotelli kuuluu?
Onko metroissa helppo kulkea oikeaan paikkaan, en nimittäin ole ikinä matkustanut metrossa. Odotan innolla.

9

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TomiB

Metrolla on helppo kulkea. Joko oikeaan tai väärään paikkaan
      Muista syödä tukevasti ennen lähtöäsi.
      Budapestissä kun on ruokapaikat vähissä.
      Muista käydä Asiacenterissä ostamassa matonkuteita halvalla.
      Minä tiedän olen käynyt formuloissakin

• PaljonLöytyy

"Budapestissä kun on ruokapaikat vähissä."

Tuo kai on olevinaan jokin vitsi. Kaupungista tosiaan ei puutu ravintoloita. Niitä on katukojuista ja kebabpaikoista (Useissa näistä teksti "görög" so "turkkilainen") hienoihin ravintoloihin.

• jkhgkf

On helppoa matkustaa, otat vaan kioskista metrokartan ja ostat turistilipun millä voit rajattomasti kulkea metroissa ja muissa julkisissa, pummilla ei kannata matkustaa, siellä kun on jatkuvasti tarkastajakolonnat liikkellä.
      Metrohan ei ole ihan vieressä hotelliasi joten joudut kävelemään alle 10minuutin matkan joko Keletin asemalle tai Blaha Lujza tér asemalle joista menee punainen metrolinja.

• tuutänne

Keletiltä pääset myös vihreällä metrolla

• ettäsilleen

Ai mikä turistilippu ?

• hahsahfaf
    • ÄRKKOPEELÄINEN

minua jänskättää, että milloinhan chris tekee lapsen, mahastapäätellen keskikesällä :)

ihanaa :)

• Haaveksia

Kaikki meni nappiin kiitos, sää vain oli sateinen. Ostimme budapestkortit ja sillä matkustelimme, milloin oikeaan ja milloin väärään. Hotelli oli nappi valinta. Lähden uudelleenkin kun emme ehtineet kaikkea nähdä.

• TomppaB

Kävitkö Vörösmärty terillä. Minä olen käynyt. Olen käynyt formuloissakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe