jänskättää

haaveksia

olaan menossa 3 viikon päästä BO33 hotelliin, millehän alueelle tämä hotelli kuuluu?
Onko metroissa helppo kulkea oikeaan paikkaan, en nimittäin ole ikinä matkustanut metrossa. Odotan innolla.

9

257

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TomiB

Metrolla on helppo kulkea. Joko oikeaan tai väärään paikkaan
      Muista syödä tukevasti ennen lähtöäsi.
      Budapestissä kun on ruokapaikat vähissä.
      Muista käydä Asiacenterissä ostamassa matonkuteita halvalla.
      Minä tiedän olen käynyt formuloissakin

• PaljonLöytyy

"Budapestissä kun on ruokapaikat vähissä."

Tuo kai on olevinaan jokin vitsi. Kaupungista tosiaan ei puutu ravintoloita. Niitä on katukojuista ja kebabpaikoista (Useissa näistä teksti "görög" so "turkkilainen") hienoihin ravintoloihin.

• jkhgkf

On helppoa matkustaa, otat vaan kioskista metrokartan ja ostat turistilipun millä voit rajattomasti kulkea metroissa ja muissa julkisissa, pummilla ei kannata matkustaa, siellä kun on jatkuvasti tarkastajakolonnat liikkellä.
      Metrohan ei ole ihan vieressä hotelliasi joten joudut kävelemään alle 10minuutin matkan joko Keletin asemalle tai Blaha Lujza tér asemalle joista menee punainen metrolinja.

• tuutänne

Keletiltä pääset myös vihreällä metrolla

• ettäsilleen

Ai mikä turistilippu ?

• ÄRKKOPEELÄINEN

minua jänskättää, että milloinhan chris tekee lapsen, mahastapäätellen keskikesällä :)

ihanaa :)

• Haaveksia

Kaikki meni nappiin kiitos, sää vain oli sateinen. Ostimme budapestkortit ja sillä matkustelimme, milloin oikeaan ja milloin väärään. Hotelli oli nappi valinta. Lähden uudelleenkin kun emme ehtineet kaikkea nähdä.

• TomppaB

Kävitkö Vörösmärty terillä. Minä olen käynyt. Olen käynyt formuloissakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      171
      1086
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      64
      884
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      810
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      673
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      78
      623
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      585
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe