Olen käynyt reissuillani työ- ja lomamatkoilla 25 eri valtiossa.
Viimeisin missä kävin oli Thaimaa ja kohteena Pattaya.Sen vain voin sanoa että paras lomakohde missä ikinä olen käynyt on Pattaya!!!!
Rennon letkeää olemista ja lämmintä mutta ei liian kuuma.10 points!
pattayaaaa
14
73
Vastaukset
Tervetuloa epäviralliseen Pattaya faniklubin rennon letkeään seuraan! Paljon olet matkustellut ja tullut samaan johtopäätökseen kuin minä ja sadat tervejärkiset sekä vitaaliset kansakuntamme tukipilarit.
Pattis on mesta jonne sisäänpäästyään palaa aina uudelleen. Muita lomanviettopaikkoja ei enää tule edes mietittyä jos vain poikamiehenä pysyy;))...- yxPerhe
Kyllä siellä perheellisetkin viihtyy. Siksi Pattaya nro.1, sopii kaikille joilla pipo ei kiristä päätä.
- JoulukuussaTaas
Meidän lapset viihtyivät Pattayalla oli paljon nähtävää ja lämpöä piisaa. Ensi talvena uudelleen. Paljon hyviä ruokapaikkoja Nong Jai restaurant oli hyvä ja edullinen. Helppoa ja halpaa liikkua lavatakseilla. Koh Larn saarella kävimme kaksi kertaa. Ilma suosivat lämpötila ei laske alle 25 asteen koskaan.
- suomessaeisaa
jos on epätoivoinen ja läski pervo runkkari niin Pattaya on hyvä paikka. suorastaan paratiisi. vai mitä 28?
- eikätulesaamaankaan
suomessaeisaa on todellakin nimensä veroinen ja rahat kun eivät riitä Pattayan reissuun, on runkattava vain siellä kellarikämpässään ja kateellisena lukea juttuja palstoilla.
- tosionpi
eikätulesaamaankaan kirjoitti:
suomessaeisaa on todellakin nimensä veroinen ja rahat kun eivät riitä Pattayan reissuun, on runkattava vain siellä kellarikämpässään ja kateellisena lukea juttuja palstoilla.
tuskinpa on koskaan edes sormipil.. saanut!
- väärinpäin
Jos oot yli 50 suomessa ei todellakaan saa. Jos joku kännipäissään laittelee yli 40 vuotiasta niin sinä se on,mutta siinä on saaminen kaukana.Kyllä se on ihan antamista.
- panenkunpanettaa
Minulla 37 maata koettuna. Pattaya nro 1 hyvänä kakkosena Rio de Janeiro kolmosena Jamaica. Mutta Thaimaa ja Pattaya on ase minne asetun asumaan pysyvästi kun ansaitut eläkepäivät koittaa
- helppoajahauskaelämä
Olen myös itsekin käynyt 56 maassa ja Thaimaa nyt ei ole se minne haluaisin eläkepäiviä mennä viettämään, mutta Brasilia ja Jamaica ehdottomasti ykkösiä kaiken suhteen.
- pattayamaipensavang
Minäkin todennäköisesti eläkkeellä ollessa talvet Thaimaassa vietän. Varmastikaan asuinpaikka ei ole kyllä pattaya.
- PattayaMiiSawangTzya
Pattaya on taivas talviasumiseen. Edulliset hinnat Bangkokin läheisyys, hyvät palvelut, ystävälliset ihmiset, paljon tapahtumia, paljon hyviä golf kenttiä monipuolinen seura elämä muiden farangien kanssa. Ennen asunto Huassa nykyään Pattayalla ja ero on huomattava.
- Brazilbrazil
PattayaMiiSawangTzya kirjoitti:
Pattaya on taivas talviasumiseen. Edulliset hinnat Bangkokin läheisyys, hyvät palvelut, ystävälliset ihmiset, paljon tapahtumia, paljon hyviä golf kenttiä monipuolinen seura elämä muiden farangien kanssa. Ennen asunto Huassa nykyään Pattayalla ja ero on huomattava.
Maailmassa on muitakin hienoja paikkoja talviasumiseen ja vaikka eläkepäiviä viettämään. Itse paljon matkustelleena olen ajatellut muuttaa Brasiliaan. Hyvin ja ystävällisiä ihmisiä, ja suht`koht halpaa vielä meikäläisen palkkoihin suhteutettuna ja erittäin hyvää ruokaa.
- spriojan
Brazilbrazil kirjoitti:
Maailmassa on muitakin hienoja paikkoja talviasumiseen ja vaikka eläkepäiviä viettämään. Itse paljon matkustelleena olen ajatellut muuttaa Brasiliaan. Hyvin ja ystävällisiä ihmisiä, ja suht`koht halpaa vielä meikäläisen palkkoihin suhteutettuna ja erittäin hyvää ruokaa.
Itse pitäisin kuitenkin Thaimaata turvallisempana maana kuin Brasilia.Riippuu tietenkin missäpäin maata oleilee.
Sao Paolossa saa kyllä olla varppeillaan koko ajan,varsinkin yksin liikkuessa.
En kyllä tullut ryöstetyksi,onneksi.
- ThaimaaonThaivas
Brasilia on äärimmäisen turvaton paikka asua, aivan toista kuin Pattaya.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634916
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2563626- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2792322Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381953
- 1081902