Usb-johto Buffalo kovalevyyn

tiedonsiirtoon

Mistä saa Buffalo ministation kovalevyyn uuden johdon kun entinen on hävinnyt jonnekin?

21

2191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannuboy

      Vaikka Verkkokauppa.com :ista

    • Minkälainen johto tuossa on? Jos sinulla on kännykän, digikameran ja printterin johdot, niin joku noista käy.

      • 4711

        Viimeksi kun osti Seagaten siinä on joku ihan oma viritys kovon puolella, toinen pää normaali USB 3.0.


      • tunne_standardit
        4711 kirjoitti:

        Viimeksi kun osti Seagaten siinä on joku ihan oma viritys kovon puolella, toinen pää normaali USB 3.0.

        Jos se on samanlainen kuin tuossa allaolevassa kuvassa, niin ei se ole Seagaten oma viritys, vaan ihan standardi USB 3.0 Micro-B -liitin.


      • 4711
        tunne_standardit kirjoitti:

        Jos se on samanlainen kuin tuossa allaolevassa kuvassa, niin ei se ole Seagaten oma viritys, vaan ihan standardi USB 3.0 Micro-B -liitin.

        Olet oikeassa ja minä väärässä kuten sinä yleensä olet.

        Ei ole tullut tuollaista tutkittua.


    • Tämänäin
      • Tuohon käy tilalle kännykän johto. Tosin nopeus on sitten USB 2.0 luokkaa.


    • fdsafdsa

      Toki jokaisen firman pitää omanlaisensa liitin kehittää... Turha sitä on mitään yleistä ja samalla tavalla toimivaa käyttää.

      Itse ostaisin jatkossa ulkoisen kovalevyn sijaan kovalevytelineen, johon voi kiinittää minkä tahansa 2.5" tai 3.5" SATA-kovalevyn. Teline ei paljon maksa ja eimerkiksi teran levyn saa 55.90€ joten tulee halvemmaksikin, eikä ole enää näitä ongelmia.

      http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=25_678&products_id=94615

      http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=25_678&products_id=123308

      http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=25_678&products_id=94616

      Näistä ensimmäinen vaatii eSata-liittimen tietokoneesta, mutta on todennäköisesti nopein. Alemmille riittä USB-liitin.

      • ei.omanlainen

        Eikös se kuvan piuha nyt kuitenkin ollut tavallinen USB 3.0-piuha? Minulla on sekä Buffalon että Seagaten USB 3.0-kovalevyjä, ja niissä on tuollaiset piuhat ja toimivat ristiinkin.


      • eioleei
        ei.omanlainen kirjoitti:

        Eikös se kuvan piuha nyt kuitenkin ollut tavallinen USB 3.0-piuha? Minulla on sekä Buffalon että Seagaten USB 3.0-kovalevyjä, ja niissä on tuollaiset piuhat ja toimivat ristiinkin.

        Ei ole tavallinen.


      • miksei_tavallinen

      • eimikään12
        miksei_tavallinen kirjoitti:

        Mikä sitten on tavallinen, jos tuo ei ollut? Siinä aiemmassa linkissä siis oli http://www.amazon.co.uk/High-Grade-MiniStation-Portable-Products®/dp/B004T2I86I
        ja verkkokauppa.com:ssa on mm. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/34911/cvnds/Fuj-tech-0-5-m-USB-3-0-A-Micro-B-uros-uros-kaapeli-musta 9,90 euroa.
        Minullakin on USB 3.0-kovalevyissä tuollaiset kaapelit.
        Jos tarkoitat jotain muuta kaapelia, niin kerro, mistä on kyse.

        Tavallista piuhaa ei ole olemassa


      • standardin_mukainen
        eimikään12 kirjoitti:

        Tavallista piuhaa ei ole olemassa

        Katso: http://en.wikipedia.org/wiki/USB_3.0 ja kyllä ne linkkien liittimet ovat kuvan "USB 3.0 Micro-B plug" mukaisia.
        Nimimerkki "eimikään12", jos et osaa perustella väitettäsi, niin lopeta vastaaminen ja väärän tiedon antaminen.


      • ettetiedä
        standardin_mukainen kirjoitti:

        Katso: http://en.wikipedia.org/wiki/USB_3.0 ja kyllä ne linkkien liittimet ovat kuvan "USB 3.0 Micro-B plug" mukaisia.
        Nimimerkki "eimikään12", jos et osaa perustella väitettäsi, niin lopeta vastaaminen ja väärän tiedon antaminen.

        Mikä on tavallinen piuha? Sanokaa se??


      • ettetiedä kirjoitti:

        Mikä on tavallinen piuha? Sanokaa se??

        Tavallinen = standardi. USB 3.0 standardista puhuttiin jos katsot ylemmäs. Olishan sen alavariaation voinu mainita. "Tavallinen" tarkoittanee yleisimpää eli luultavasti ihan sitä A-A variaatiota (vai mikäs se nyt olikaan, Wikissähän ne on)


    • voi-tietoataas

      usb3/usb liitäntään käy kyllä ihan normaali usb2 johto jossa ei ole sitä ihme lisäkikkaretta siinä kiintolevyn puolella, eli ihan tavallinen micro usb passaa kyllä kiintolevyn puolelle.

      • vääräätietoa

        Mutta ei usb3 nopeudella.. Ei kannata.


      • voi-tietoa
        vääräätietoa kirjoitti:

        Mutta ei usb3 nopeudella.. Ei kannata.

        Ei niin, mutta toimii myös sellaisella normaali muotoisella piuhalla eikä tartte lähteä ostelemaan uuttaa erikoisjohtoa.
        Usb3 nopeus ei edes suurimmassa osassa koneista pelaa koska ei ole usb3 portteja, usb2 nopeuskin on tarpeeksi.
        Usb 3 ei edes toimi aina vaan katkoo vaikka olisikin usb3 portit koneessa.
        Mitäpä sitä sitten kyselemään jos ei halua neuvoja, kauppaan vaan ja sanot että kallis usb3 piuha kiitos.

        Minulla ei ole mitään väärää tietoa vaan 100% oikeaa tietoa.


      • hyvinpelaa
        voi-tietoa kirjoitti:

        Ei niin, mutta toimii myös sellaisella normaali muotoisella piuhalla eikä tartte lähteä ostelemaan uuttaa erikoisjohtoa.
        Usb3 nopeus ei edes suurimmassa osassa koneista pelaa koska ei ole usb3 portteja, usb2 nopeuskin on tarpeeksi.
        Usb 3 ei edes toimi aina vaan katkoo vaikka olisikin usb3 portit koneessa.
        Mitäpä sitä sitten kyselemään jos ei halua neuvoja, kauppaan vaan ja sanot että kallis usb3 piuha kiitos.

        Minulla ei ole mitään väärää tietoa vaan 100% oikeaa tietoa.

        Usb3 toimii mainiosti eikä katko yhteyksiä. Mistä ihmeestä tuo tieto on peräisin:D


      • uspil
        hyvinpelaa kirjoitti:

        Usb3 toimii mainiosti eikä katko yhteyksiä. Mistä ihmeestä tuo tieto on peräisin:D

        Kokemuksesta on tietoni peräisin.


      • muutamavaihtoehto
        uspil kirjoitti:

        Kokemuksesta on tietoni peräisin.

        Kokemuksesi on A. joko keksittyjä tai B. otettu jostakin halvasta koneesta jossa ei ole laadukkaat osat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe