Henkimaailman vieraat

huhuhuu

Miksi henget näyttäytyvät? Ja mikä taka-ajatus heillä on.. Näin vähän aikaa sitte keittiössä astioita laitellessani hengen, joka näkyi vas.silmäkulmassani.. Se oli tumma ja erotin sen kasvot, mutta alaruumis oli sellainen tumman verhomainen..:) En säikähtänyt annoin sen vain olla ja jatkoin tekemisiäni.
Mutta onko näillä näyttäytymisillä jotakin erikoista tarkoitusperää, koska jotkuthan näykyät valona yms..

14

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Siantuntija

      Jokaisella on omat näkynsä riippuen mielensairauden tyypistä ja vaikeusasteesta.

      • huhuhuu

        Voi olla, mutta luuletko, että kaikki niitä näkevät ovat mielisairaita?:P


      • huuhuuu

        Tai että ne olisi harhaa?:D


      • ootosajoukkoa

        "Jokaisella on omat näkynsä riippuen mielensairauden tyypistä ja vaikeusasteesta."

        Mikäpä on oma hoitotilanteesi? Ja millaisia näkyjä näet? Näet näkymättömiä? Olemattomia, joita ei ole? Ateistin näkyjä. Kyllä siihen on hoito paikallaan. Ja hyvä kun tunnustat!!! Se on monen hyvän alku!


    • Hei!

      Kyllä henkivallat olemassa ovat; sekä hyvät enkelit Hebr 1:14, ja pahat langenneet enkelitkin.
      Nämä tahtovat pitää yhteyttä ihmiseen.

      Olen kirjoittanut asiasta tänne;
      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/1.9

      Raamattu kertoo koko prosessin-


      Ystävällisin terveisin
      Jari Laurila
      keskustelija
      Kurpan torpan sepän pojanpoika

    • unybyun

      jaahas

    • almaah

      Etkö ennen ole kokenut henkimaailman olentoja. Eiköhän niitä taidan olla läsnä kaiken aikaa. Mutta itse ainakin koen henkimaailman olentoja vain silloin, kun olen vahva. Eli pelokkaana ja uupuneena niitä en koe. Myös omat henkiset harrastukset, rentoutuminen ja stressistä vapautuminen avaa yhteyksiä. - Mieti, millaisessa tilassa olet silloin, kun koet henkimaailman olentoja. Ovatko ne tulossa kertomaan sinulle jotakin.

      Joskus, vuosia sitten joku on tullut aikeinaan kertoa henkimaailman huolensa. Taisin loukkaantua, kun mies sanoi, ettet sinä kuitenkaan mitään ymmärrä. Vasta hiljakkoin ymmärsin, miksi henkimaailma oli siitä asiasta huolestunut.

      • efggwweg

        Mä taas koen näitä sillon ku mieli on epätasapainossa,ne on melkein aina negatiivisia olentoja,tai siis näin mä oon käsittäny.


    • kolmassilmäopen

      Kun meditaatio ja chakra harjoitusen myötä sain aukaistua kolmannen silmäni niin sen jälkeen olen nähnyt aineettomia olentoja kaikkialla. Tämä oli aika karmivaa alussa ja vielä ajoittainkin.

    • eimitään

      Mitäpä vieraista kun näkis edes tuttuja.

    • Tällaisiatietoja

      Ihminen voi joissakin tilanteissa havaita henkiolentoja. Nämä ovat pimeyden henkivaltojen piiriin kuuluvaa joukkoa. Kaava menee suurin piirtein niin, että koettavat herättää ihmisen huomion ja mielellään saada ihmisen tekemään jotakin, jolla henget saisivat enemmän vaikutusvaltaa. Itsessään niillä hengillä ei valtaa ole. Ovat liki täysin kykenemättömiä, paitsi ehkä voivat luoda painostavaa oloa ihmiselle, masennusta tms. Jos henki kykenee johonkin konkreettiseen, se tarkoittaa, että joku ihminen on sitä avittanut. Eli siihen paikkaan on jäänyt jotakin, mitä henki voi apunaan käyttää. Joskus henki voi saada ihmisen haltuunsa, jolloin hengellä onkin jo aika lailla valtaa. Ihmisen verran. Esim. spiritismin harrastaminen tai muu avautuminen henkivalloille voi äärimmillään aiheuttaa sen, että henki ottaa haltuunsa. Siinä tilanteessa leikki on kaukana.

      • fnoiwfnowf

        tietämättömyys ja se että kuuntelee vaan negatiivisia kokemuksia luo sellasen mielikuvan että kaikki henget on jotenki pahoja,kristinuskolla on myös vaikutusta asiaan. Kaikki kun ei ole pahoja.


    • Miksipäei

      Miksi ja miksi? Miksipä et menisi ja hoidattaisi vaikkapa häiriötilaa kallosi sisällä?

    • pelokas59

      Itselläni on monia kokemuksia hengimaailmasta. Mutta uusin on ,että olen jo kaksi kertaa tuntenut tuoksun joka tulee kun sytyttää tulitikun aivan nenän edessä, mutta ei ole tulitikkuja missään pöydällä enkä ole sytyttänyt niitä, mutta se on vahva tuoksu aivan kasvojeni edessä. Minä en tiedä mitä henki yrittää sanoa tämä asia on aika pelottavaa. Kodissani on sattunut aika outoja asioita jo monia kertoja, mutta tämä edellä kertomani on uusin. Minä ainakin uskon hengimaailmaan joka on meidän ympärillämme ennen en uskonut, mutta nyt uskon niin outoja asioita on tapahtunut. Kertokaa te joilla on samankaltaisia kokemuksia olisi kiva tietää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe