Kellään kokemuksia Aqua Fantasystä?

kiinnostaatietää

Onko kukaan käynyt Turkin Aqua Fantasyssä? Millaista siellä oli ja oliko siistiä? Onko vesipuisto yhtä hyvä, kuin antavat ymmärtää? Itse olen lähdössä teini ikäisen tyttäreni ja mieheni kanssa.

2

167

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelenkyllä

Olimme Aqua Fantasyssä vuonna 2009 kaksi viikkoa ja voin suositella! Hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jo hotellin alueella oli monta eri allasta ja sen lisäksi vielä tuo vesipuisto aivan vieressä.
      Kusadasissa oli toinenkin vesipuisto, joka oli upealla paikalla rinteessä. Sen vieressä oli tuolloin delfinaario, joka sekin aivan upealla paikalla korkealla rinteessä.
      Itse asiassa harkitsimme viime ja tänä vuonna uudestaan Aqua Fantasyyn menoa. Eli jos ovat pitäneet paikan kunnossa niin hyvä on.
      Toki allasbaarin kupit ei aina olleet ihan puhtaita ja merivesi ei ole kirkasta kuten saarilla, mutta kanootilla sai ihan ilmaiseksi käydä melomassa.
      Iltaohjelma mukavalla paikalla ja musiikki tosi kovalla. Hyttysiä myrkyttivät iltaisin.
      Meillä oli Deluxe-huone, joka ihan kiva, mutta suht pieni. Toisessa osassa oli jotain perhehuoneita, jotka näyttivät mukavammilta!
      Mutta vesipuisto oli hyvä ja ovat kuvista päätellen jotain uutta laittaneet.

• Tuulanne

Kolme kertaa käynyt ja voin suositella. Ruoka erinomaista ja paikat siistejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1409
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      860
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      841
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      776
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      765
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      158
      705
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53