Kellään kokemuksia Aqua Fantasystä?

kiinnostaatietää

Onko kukaan käynyt Turkin Aqua Fantasyssä? Millaista siellä oli ja oliko siistiä? Onko vesipuisto yhtä hyvä, kuin antavat ymmärtää? Itse olen lähdössä teini ikäisen tyttäreni ja mieheni kanssa.

2

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelenkyllä

Olimme Aqua Fantasyssä vuonna 2009 kaksi viikkoa ja voin suositella! Hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jo hotellin alueella oli monta eri allasta ja sen lisäksi vielä tuo vesipuisto aivan vieressä.
      Kusadasissa oli toinenkin vesipuisto, joka oli upealla paikalla rinteessä. Sen vieressä oli tuolloin delfinaario, joka sekin aivan upealla paikalla korkealla rinteessä.
      Itse asiassa harkitsimme viime ja tänä vuonna uudestaan Aqua Fantasyyn menoa. Eli jos ovat pitäneet paikan kunnossa niin hyvä on.
      Toki allasbaarin kupit ei aina olleet ihan puhtaita ja merivesi ei ole kirkasta kuten saarilla, mutta kanootilla sai ihan ilmaiseksi käydä melomassa.
      Iltaohjelma mukavalla paikalla ja musiikki tosi kovalla. Hyttysiä myrkyttivät iltaisin.
      Meillä oli Deluxe-huone, joka ihan kiva, mutta suht pieni. Toisessa osassa oli jotain perhehuoneita, jotka näyttivät mukavammilta!
      Mutta vesipuisto oli hyvä ja ovat kuvista päätellen jotain uutta laittaneet.

• Tuulanne

Kolme kertaa käynyt ja voin suositella. Ruoka erinomaista ja paikat siistejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe