Kellään kokemuksia Aqua Fantasystä?

kiinnostaatietää

Onko kukaan käynyt Turkin Aqua Fantasyssä? Millaista siellä oli ja oliko siistiä? Onko vesipuisto yhtä hyvä, kuin antavat ymmärtää? Itse olen lähdössä teini ikäisen tyttäreni ja mieheni kanssa.

2

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelenkyllä

      Olimme Aqua Fantasyssä vuonna 2009 kaksi viikkoa ja voin suositella! Hyvää ruokaa ja siisti ympäristö. Jo hotellin alueella oli monta eri allasta ja sen lisäksi vielä tuo vesipuisto aivan vieressä.
      Kusadasissa oli toinenkin vesipuisto, joka oli upealla paikalla rinteessä. Sen vieressä oli tuolloin delfinaario, joka sekin aivan upealla paikalla korkealla rinteessä.
      Itse asiassa harkitsimme viime ja tänä vuonna uudestaan Aqua Fantasyyn menoa. Eli jos ovat pitäneet paikan kunnossa niin hyvä on.
      Toki allasbaarin kupit ei aina olleet ihan puhtaita ja merivesi ei ole kirkasta kuten saarilla, mutta kanootilla sai ihan ilmaiseksi käydä melomassa.
      Iltaohjelma mukavalla paikalla ja musiikki tosi kovalla. Hyttysiä myrkyttivät iltaisin.
      Meillä oli Deluxe-huone, joka ihan kiva, mutta suht pieni. Toisessa osassa oli jotain perhehuoneita, jotka näyttivät mukavammilta!
      Mutta vesipuisto oli hyvä ja ovat kuvista päätellen jotain uutta laittaneet.

    • Tuulanne

      Kolme kertaa käynyt ja voin suositella. Ruoka erinomaista ja paikat siistejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe