Lattian ja portaikon suojaus

Jomppa3

Mikähän olisi paras ja helpoin tapa suojata lattiat ja portaat remonttikohteessa?
noin 800m2 suojattavaa.

9

2105

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.Honkala

Käytimme uudisrakennuskohteen suojaamiseen itseliimautuvaa lattiasuojaa, joka kesti hyvin kolhujakin ja on uudelleenkäytettävää. Ostin sen tuotetukku.net verkkokaupasta.
      ps. sain sieltä myös hengityssuojaimet edullisesti.

• Jarmox

Kiitos vinkistä, muovipinnoitettu lattiasuoja voisi olla yksi vaihtoehto. Käyttävät sitä myös myyjän mukaan linjasaneerauskohteissa ja tulee halvemmaksi kuin esim. Kovalevyjen käyttö.

• Ramire

Olen käyttänyt sellaista itsekiinnittyvää suojauksiin, helppoa kun ei ole tarvinnut teippien kanssa pelailla ja porttaikkokin hoitui kertaheitolla

• Joonas_s

Tuotetukku.net ja RTV myyvät Permafix-nimistä itseliimautuvaa suojaa. Näin eräällä rakennuksella, missä portaikko oli suojattu. Lattiasuojissa on tosiaa eroja ja niin on hinnassakin.

• Tuomo.K

Permafixiä hain rautakaupasta lopputarkastuksen lattiansuojaukseen. Toimii loistavasti ja voi käyttää uudelleen.

• TeroA3

Tuotetukku.net markkinoi näköjään myös voima-arkkia. Mahtaako olla helposti leikattavaa?

• voikauhistus

Älä vaan käytä oranssin väristä teippiä. Meillä portaissa remppamies laittoi ja kuukauden olivat - lakat ja petsit irtosivat.

• TeroA3

Kiitos vinkistä, täytyy olla varovainen teippauksen kanssa. Soittelin tuotetukkuun ja suosittelivat Permafix itseliimautuvaa suojaa, jolloin ei tarvitse teipata eikä lakat ja petsit irtoa.

• RaksaJani

Törmäsin sellaiseen firmaan kuin Mitos. Paljon hyviä tuotteita ja hyvä palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      145
      2116
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      196
      941
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      848
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      840
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      772
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      736
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      711
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      285
      711
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      660
    Aihe