Tavallinen pari

Pariis

Olemme tavallinen pari ja ainut mistä olemme fantasioine et niin kimppaseksistä, mutta sekin on jäänyt ajatus asteelle. Minä miehenä tiedän kumminkin ettei vaimo ole niin sanotusti luomu vaikka sitä esittää. Yllätykseksi hän kerran toi esiin että voitaisiin liittyä yhteen parinvaihto sivuun. Itse tietysti olin heti mukana sillä olisihan se kiva pieni vaihtelu ja kun olin lukenut netistä näitä miesten fantasioita että on kiihottavaa katsella kun vaimo saa vierasta. Oltiin oltu aika pitkään jo sivulla ja eikä oikein mitään yllättävää meille ollut tarjolla, mitä nyt muutaman miestä oli tarjonnut itseään kolmanneksi, mutta kun me oikeastaan etsittiin paria joista saataisiin vielä lisäksi tosi ystäviä. No olihan meillä pitkäaikaisia ystäviä, mutta ei niille edes uskaltanut kertoa meidän fantasiasta kimppaseksistä koska miehet oli aika mustasukkaisia vaimoistaan joten haluttiin jotain salaista mistä ei muu ystäväporukka tiedä, eli siis vain kahdenkeskeistä pariseksiä ja vain meidän keskeistä. No sitten huomasimme että sivuilla oli aika rohkeita kuvia ja minä ehdotin vaimolle josko muutama kuva auttaisi: No itsekin me tykättiin kuvista joissa oli enemmän seksikkyyttä eikä van sieltä. Vaimo on aina tykännyt olla kuvattavana joten ei meidän tarvinnut muuta kuin valita sopivat. Tietysti valittiin sellaiset joista ei heti naapurit tuntenut. Kuvien julkaisun jälkeen tulikin aika paljon viestejä, tosin sitten kun vaimo pyysi että se parin nais puolinen kirjottaisi jotain niin yhteydenpito loppui. Lopuksi pääteltiin itse yrittää ja profiilista valittiin yksi lavatanssi koska itsekin harrastimme sitä. Myöskin se että meillä ei ollut kokemusta kimpasta niin haluttiin siihen kokenut pari. Moni tietää että mitä siitä tulee jos kimppaseksiä yrittää kaksi kokematonta niin ei se ainakaan heti nappiin mene ja siksi ajattelimme olla itsekkäitä koska halusimme kokemuksesta positiivisen. Profiileista löytyi pari joilla oli rohkeita kuvia luonnossa ja molemmilla oli taskoja joten päättelimme että heidät on helppo tunnistaa, ensin pyysimme heitä että olisiko he kiinnostuneita meistä sillä olimme iän puolesta vähän vanhempia. Meni aika kun he vastasivat, että olisivat tulemassa sinne teille päin yhteen tanssiravintolaan. Tapaaminen sovittiin ja tietysti meillä jännitys nousi et hei nyt uskalletaanko vai mennäänkö vai tehdäänkö oharit, mutta kun sivuilla oli juttuja missä moitittiin siitä kun jotku tekivät oharit niin se ei niin meidän luonnolle sopinut, joten päätettiin lähtee perjantaina sinne ”kellariin”. Perjantaina puettiin kotona jotain siistiä ja vaimo puki pikkasen seksikkäämpää takuuvarmaa oli stayap sukat jotka näkyy kun tanssiessa hameen helma nousee niin ainakin miesten katseet on taattu. Kellarissa alettiin sitten etsiä paria, mutta ei niitä sieltä löytynyt sillä silmällä. Monesti seurattiin et nämä vois olla ne, mutta ei uskallettu kysyä. Sitten vaimo meni veskiin siellä oli tullut vaalea nainen sanomaan et ootteks kokemusta vailla ja sit kertonut et meidän kuvat oli pikkasen vaikeita tunnistaa. Ilta tanssittiin keskenään ja saatiin huomata askeleitten menevän yhteen, joten päätettiin mennä jatkoille meille heidän asuessa pikkasen kauvempana. Joimme viinit viinit ja kahvit konjakin kanssa. Keskusteltiin ja tunnustimme ettei olla ihan rohkeita aloittamaan vaan uteliaisuutta ollaan mukana joten tarvitaan pientä rohkaisua sieltäpäin. Sovittiin että he ottavat ohjat käsiin joten Essi käski vaimoni riisumaan paitansa, kun vaimoni oli saanut paitansa pois niin Essi avasi hänen rintsikan hakaset ja näin kuinka vaimon nännit oli aika timmissä kunnossa. Essi käskikin Askon tulla koskettelee rintoja. Vaimo alkoikin jo punastella mutta samalla huomasin miten hänen ilmeensä kertoi kuinka Askon käsittely tuntui hyvälle. Essi käskikin Askon lopettaa ja että hän haluaa kanssa ja siinä ajattelin että vaimohan ei ole ennen puhunut tykkäävänsä naisten välisestä mitään. Essi otti vaimon nännit sormienväliin ja alkoi lypsään niitä ja kuinka ollakaan vaimo alkoi huokailleen ja alkoi kiihkeästi suutelemaan Essiä. Asko otti Essin stringit pois ja käski Essin otti minun housujen vyön auki ja housut jalasta koska halusi nährä miten minun seisova kalu uppoasi Essin kosteaan vakoon Essi istui minun päälle ja huomasin miten hänen hameensa alla ei ollut mitään vaan hänen sormet ohjasi jäykistyneen kaluni suoraan sisään. Vaimoni katsoessa miten Essi alkoi ratsastaa minun sylissä vetäen itseään ylös ja alas, aloin tuntea miten en kestäisi enää pitkään vaan saisin kohta orgasmin. Asko otti vaimoni stringit pois ja sujauti suoraan ison peniksen vaimoni sisään vaimo huusi ”anna mennä loppuun asti!”. Essi kuiskasi minulle katso miten vaimosi nauttii vieraasta kalusta ja minä otan sinun kanssa orgasmin. Sen jälkeen meillä on ollut vakipari joitten kanssa meillä on oma salaisuus.

3

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyviä-haaveita

      Vaimollani ja minulla on toteutumaton fantasia, jonka olisimme toteuttaneet, jos se vain olisi ollut mahdollista. Nyt se ei enää ole mahdollistakaan, sillä olemme jo iäkkäitä.

      Olisimme nuorena mielellämme löytäneet koko elämän ajaksi miellyttävän parin, jonka kanssa yhdessäolo ja vierailut olisivat johtaneet heteroseksiin myös toisen puolison kanssa. Jos olisimme löytäneet, on yhtä vaikeata käsittää tapaamistamme ilman seksiä kuin toisiaan rakastavia aviopuolisoja, jotka eivät harrasta seksiä. Ei kerta kaikkiaan voi käsittää, miksi ei voisi olla yhdynnässä ja leikeissä toisen puolison kanssa, jos pariskunnilla muutenkin on hyvät välit.

      Näinhän ei tapahtunut, mutta haaveena se on pysynyt. Pois se, että olisimme etsineet vaihtelua. Yhdyntä toisen puolison kanssa olisi vähentynyt aivan samalla tavalla kuin oman kanssa. Herttailu olisi kuitenkin säilynyt koko elämän niin oman kuin toisen kanssa.

      • Pariis

        Minä miehenä nautin siitä kun nään miten vaimo haluaa ja nauttii upottaa Askon peniksen sisään. Se on alusta alkaen pelkkää seksiä meille kaikille. Tietysti tämä on mun miehen nautinto joka on monen mihen juttu tai fantasia. Mutta miten kiihottavaa on katsoa tavallaan kun vaimo nauttii upottaa sisään vieraan peniksen. Harmi että teillä on tämä tavallaan fantasia. Tosin meistä ikä ole mikään este.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe