TEIJO-TALOT RALLI 2015

KATSOJA1

ONKO HYVIÄ KATSELU PAIKKOJA

32

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkki

      Totta kai.

      • Pave.ilman.lippua.fi

        Juu Rautaniemessä ja Seijaisis on hyvät mestat.


    • Opetelkaajokartta

      Hei jannut. Rautaniemeä ei tällä kertaa ajeta lainkaan ;) Pengonpohja ja Savo sen sijaan ajetaan ;)

      • Jos nyt kuitenkin aloitettais kisa perinteisesti Aijalasta.


    • Missä ajetaan teijo talot ralli 2015 ,Salo. mitkä EKot

      • somero1

        Onneks huomioilla pahat on merkattu


    • teme222

      eiköhän ne pätkät selviä 23.5 aamulla kun haet reittikartan. Turhaa niitä on täällä huhuilla. Pidetään turhat suharit poissa pikkuteiltä ja reitin varren asukkaat saavat olla rauhassa. Karttoja saa jo aamulla 8 aikaan niin varmasti ehtii koluamaan joka pätkän vaikka kahteen kertaan!!

    • runkikovaiei

      On katselupaikkoja. Reitin ehti kiertää lauantaina, jopa ilman suurempaa kiirettä.
      Paikkoja niin paljon että ei tiedä mihin menisi. Jokaisen suoran päässä on mutka. Sitä on paha sanoo et onko runkii. Luultavasti ei.

    • adhdko

      Kakkosella on runkia sikanopeessa paikassa. Se on päätetty jo ajat sitten.

    • salo76

      Mites aijalan alku mutka? Toimiiko? Ajettu ennekin noinpäin muttei vissiin oo oikee toiminu

      • Takuurunki

        Riippuu ihan siitä seisooko porukka taas ennen mutkaa kattomassa.


    • salo73

      Aijalassa kyseisessä mutkassa on kyllä !, ajetaam meinaan toiseen suuntaan.

      • penkkapellet

        Mistäs sä sen tiedät vai oletkos reittikartan muka nähny


      • nähnyt

        pohjoisesta etelään ajetaan


    • missä on pengonpohja onkose someron lähellä.

      • penkalla

        Kaskistossa eli somerolla


    • totmi

      vitosella ennen siltaa isollatiellä paikka joka toimi 80-luvulla ,ei o ajettu näin päin sen jälkeen.Moni ajoi ulos silloin jopa Henkka Toivonen kynsiojaa kahdella pyörällä.

      • salo76

        Oon joskus ollut "vanhoissa paikoissa" ja joskus jää tapahtumat tasan nollaan


    • salo76

      Miten noi pätkät menee? Aijala eka mut mikä toka? Kavasto? Entä kolmas jne.

      • vilhardi123

        palataan asiaan lauantaina, silloinhan nuo selviää


    • rallikatselija

      Koskas mahdetaan vaskiolla ajaa vai ajetaanko ollenkaa ?

    • lopelta

      Aijalastahan ajetaan vain osa vanhaa pätkää ja loput turkuun päin, sieltä karttaa ostamaan jos mielii paalupaikalta ;)

      • Akkkkkkkkkkk

        Launtaina kuulemma syntymä päivät yhden ek.oon varrella.ei saattoja tulossa


      • katokarttaa

        Aijalasta jos ajaa osan ja lähtee turkuun päin, löytää ittensä Kiskon kirkkojärvestä.


    • Sorri nilfisk

      • Pätevä

        Apina.


    • sahaakoketään

      Mitä mieltä ennakko sahaajat kisan paikoista? Kannattaako lähteä katsomaan?

    • mökkiasukas

      Onko aijalantie koko lauantain tämän takia suljettu?

      • Sulku 9.45-17.30, mutta aukeehan se jo aiemmin.


      • rallimiess

        mites muitten pätkien sulku ajat?


    • möömää

      olen kuullut huhuja että teiden oikealla tai vasemmalla puolen on parhaat katselu paikat. mut tää on vaan huhu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe