Olen eronnut ja minulla on vähän sutinaa nuoremman miehen kanssa. En tiedä onko hän seurustellut tai harrastanut seksiä aiemmin. Hän on vähän ujon sorttinen ja minua haluttaisi kovasti olla hänen kanssaan. En tiedä miten se onnistuu. Onko teillä esimerkkejä miten häntä voisi rohkaista vai kyselenkö mitään ja annan mennä vain? Suhteemme on todella alussa vasta ja en halua painostaa häntä mihinkään. Onko parasta kysyä hänen mieltymyksistään vai mikä neuvoksi?
Nuorempi mies
3
1591
Vastaukset
- rennosti-m
Useimmat miehet pitävät siitä, että nainen on aktiivinen. Siis lähde tästä.
Kun tapaatte, sheivaa vittusi ja pidä hametta. Jos olette kämpillä, ole muitta mutkitta ilman hametta, ikäänkuin olisi maailman luonnollisin asia, että kaunis vittusi on esillä. Ja luonnollistahan se onkin.
Kämpilla hän näkeekin, mutta muualla kuiskaa hänelle, että sinulla ei ole pöksyjä. Sano, ettei se sitä tarkoita, että hänen pitäisi naida sinua, vaikka olet valmis siihenkin. Kerro, että mies voi vapaasti hyväillä vittuasi, jos tahtoo. Sinä olet häntä varten. Kysy, mitä sinä voisit tehdä hänelle.
Aktiivisuus ei ole painostamista. Asiat voi ottaa luontevasti puheeksi. Ei ole pienintäkään syytä olla ujo. Hyvin todennäköisesti hän miettii, että kun uskaltaisi. Kun olet aktiivinen, helpotat häntä valtavasti. Jotenkin minusta tuntuu, että olet löytänyt omasi. Onnea teille! :)- näkökulmaaa
Mahtavasti keksitty olispa tuollaisia naisia enemmän.
- nuorimies_minäkin
Jos haluat pitää niin älä arvostele, älä tyrkytä, älä kysy aiemmista suhteista, älä kerro kavereille.
Pari huonoa kokemusta. toinen puuma leventeli kavereilleen toinen halusi dominoida, jätin heti molemmat. Kolmas on iloinen antaja ja osaa olla vähemmän kokeneen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177