Onko kukaan ollut Validiassa helsingissä kuntoutuksessa, se on entinen invalidiliiton kuntoutus nimeltään. Millainen paikka se on?
validia hki
1
1013
Vastaukset
- kuntoutuja
Hei olen ollut kolmena vuotena peräkkäin Validian kuntoutuskeskuksessa ns. entisessä Käpylässä. Paikka on ihan ok jos hakee hyvää kuntoutusta, sosiaalinen kanssakäyminen ei ole niin vilkasta kun esim. Peurungassa, koska siellä ei ole iltaravintolaa, mutta muuten on nykyään jo järjestetty jonkin verran iltaisin ohjelmaa. Jos hakee ravintolaelämän kaltaista kuntoutusta, joka on myös joskus varmaan tarpeen niin Validia Helsinki ei ole silloin paras paikka, mutta jos on tarvetta saada asiallista, hyvää ja ammattitaitoista kuntoutusta / fysioterapiaa niin sitten vain Validia Helsinkiin kuntoutumaan. Tämä on minun mielipiteeni kun olen yli kymmenen vuoden Peurungan kuntousjaksojen jälkeen ollut kolme kertaa Validiassa. Näillä terveisillä kuntoutujana ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20511877- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596283Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1735206- 544959
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1193906
- 823395
- 531927