Kun minä pääsin 9 luokalta niin mun keskiarvo taisi olla 5 (en muista tarkkaan)
Melkein jouduin menee 9 luokan uusiks kun en tehny mitään koko vuonna
Halusin vain huvikseen kysyä onko tämä huono arvosana?
hyvä vai huono keskiarvo?
Nimimerkki_tähän_joojoo
4
96
Vastaukset
- Syvällistä_pohdintaa
Jos juoksukilpailussa olisi viimeinen siten, että melkein ei pääse maaliin, olisiko hän silloin huonoin?
- pöpöpööö
Kun arvosteluasteikko on 4-10, niin eipä keskiarvo voisi yhtään huonompi olla, jos kuitenkin sait päättötodistuksen. Kaikki alle 7 keskiarvot ovat huonoja ja alle 6 keskiarvot tosi huonoja.
- Todella_upeaa
Upea suoritus! Tuollaisella pääsee todennäköisimmin elinikäiseksi sossun elätiksi, mihin elämänuraan lienet tähdännytkin.
- Well_done
*clap* *clap* *clap*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918