pregnyl irrotuspiikit

Piituliina84

Tältä palstalta varmaan löytyy muitakin jotka ovat käyttäneet pregnyl piikkejä. Mulla tilanne nyt se että tässä kierrossa on mennyt femarit kp 3-7 ja nyt sit ultrattiin kp11 ja follikkelin koko oli 16mm ja nyt tänään kp14 niin oli follikkelin koko 18mm. Tänään sain sitten pregnyl piikit mukaan ja sanottiin että pitää pistää sunnuntai aamulla piikki. Mut eikös se oo vähä myöhään jos kerta munis irtoo vasta 36h pistämisestä? Nyt kun kuitenkin follin koko oli 18mm. Ja eikos se munis irtoo kun koko on jotakin 20-22mm ja muniksen kasvuvauhti ois jotakin 1-2mm vuorokaudes? Ota tästä nyt sit selvää. Ajattelin vaan lähinnä sitä että isäntä on kotona sitä pistämässä lauantai iltana mut lähtee sit sunnuntai aamulla aikasin töihin eikä oo sit aamulla sitä pistämässä, kun minä en yksinkertasesti pysty pistää sitä ite :D Millasia tuntemuksia teil muil on tullu tästä lääkkeestä?

6

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläSooloile

      Laita vasta sunnuntaina. Tilaa vaikka yksityiselle aika, pistävät siellä. Siittiöt on auttamatta myöhässä, jos pistät jo lauantaina.

    • JuuSamaaMieltä

      Noudata ohjeita ihan tarkkaan, tunnilleen, muuten homma ei toimi. Kyllä kai saat sen itsekin pistettyä, ei se ole vaikeaa. Tai mene miehen töihin käymään, jos siellä on vaikka joku vessa jossa voi pistää. Tai pyydä joku kaveri pistämään.

    • lapsrakasko

      Jos et pysty noudattaan ohjelmaa kaikkineen niin unohda!!
      Opi nopeeta pistämään itte jos haluat tuloksia!!!

      Kummaa hommaa jos haluu jotakin,niin ei sit muka pystykkään......
      Me ittees!!!!
      Kallis ohjelma hukkaan jos et muka kykene!

      Nyt lady hyvä järki käteen,ittehän lasta haluat!

    • Piituliina84

      Sori nyt jos pahoitin jonkun mielen tällä kysymyksellä. Tilanne on niin se että lääkäri olettaa että munis irtoaa ihan itsestään joko tänään tai huomenna ja tämä piikki on vain varmistusta jos näin ei käy. Tarkkaa aikaa lääkäri ei todellakaan antanut piikin pistämisellä ja itsekkin pohti lauantain ja sunnuntain välillä ja ensinnäkin sitä että onko piikki edes tarpeellinen mutta varmistuksen varalle sen nyt sitten määräsi. Emme ole menossa inseminaatioon mihinkään vaan hoidetaan homma perinteisin menoin joten sen puoleen ei varmasti ole tunneista kiinni että milloin sen pistää. Itse piikkikammoisena on vaikea kuvitella pistäväni itseäni. Edellinen kaksosraskaus ei todellakaan ollut itsestään selvyys ja helppo ja eikä todellakaan piikitön. Silloin mieheni hoiti piikitykset koska luotan häneen enemmän siinä asiassa kun itseeni ja se kävi sillä tavalla kivuttomammin. Tiedän että piikki pistettäisiin vaikka sunnuntai aamun päivystyksessä jos sinne tarvikkeineen menisin mutta ajattelin että se menisi kotona mukavammin. Että uskokaa tai älkää kyllä tässä on järki ja tunteet todella mukana, siitä on ihan turha mielestäni keskustella.

      • JSM

        Tällaiset asiat kannattaisi neuvotella hoitavan lääkärin kanssa selviksi. Tai jos itse tiedät parhaiten, niin ei maksa vaivaa kysellä muilta.


    • aMennä

      Mitä sä sit viel vineet, jos himassa jyystätte? Neula makkaraan ja kontilleen odottaan isäntää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe