Muutto Kristiinankaupunkiin?

Saarelainen

Hei

Viisikymppinen mies muuttamassa Kristiinankaupunkiin syksyllä. Onko hyviä punttisaleja, ravintolasaleja, anteliaita naisia? Pärjääkö suomenkielellä?
Yleinen ilmapiiri? Mamuja paljon? Jos niitä on, en muuta.
Vuokra-asuntoja tarjolla?

Lyhyesti, kannattaako muuttaa Helsingistä sinne?

Kiitän jo etukäteen kommenteistanne.

17

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä muuta,tää ei mitään paitsi mamuja

    • nounounever

      Älä muuta! Siellä ei ole mitään!

    • TuleJaVie

      Täällä ois yks punapää Kristiinankaupungista vailla kunnon miestä. Koskas muutat, ja laita meiliosoitteesi. Tai muuta vaikka minun luo, mukulat maailmalla, äijä kuollu, ja talo tyhjänä.

    • flickan90

      Di et na is int flytt ti.

      • lknxkjx

        Joo, he nov he


    • jhgjhgjgjghjhg

      no se täytyy tunnustaa että mamuja on ihan hemmetisti kun paikkakunnalle otetiin RKP:n myötävaikutuksella turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus....

    • kanuunakallio1

      Kyllä Kristiinankaupunkiin kannattaa muuttaa.Tunnen sieltä monta tyytyväistä asukasta ja menen taas kesämarkkinoille.Pukinsaaren leirialue maan paras.Etsin sieltä vanhaa kiinteistöä jota voisin korjailla aikani kuluksi,siellähän niitä riittää.Kun mieheni pääsee pian eläkkeelle niin tulemme pysyvästi.

    • hhgghhhhg

      Suupparissa oli katkera mielipidekirjoitus asukista joka asui samassa kerrostalossa jossa nämä turvapaikkaturistitkin asuu.....eli kannattaa katsoa mistä kämppänsä ottaa jos kristiinankaupunkiin muuttaa...

    • Saarelainen

      Mistäpä löytäisi naisen, kun sinne muuttaa? Säästyy ranteet, eikä tule jännetuppitulehdusta.

      • ikkkjjkbkbln

        Vamhainkodista


    • dudeli

      mutiaisia on Suomen eniten suhteessa kantaväestöön, 6-700, kun omaa asukasta on n. 3. tuhatta. Yks punttisali just tuhottiin, oli ählyn pitämä, kapakkeja ei ole tai ne on kiinni ja jos olet homppeli niin rutkupoikia löytyy jokaiselle, joten sydän tervetuliaiset jos olet kantaväestöä,,,

    • Anonyymi

      Moi,
      mikä on tämän hetken tilanne noiden matujen osalta, VOK ilmeisesti vielä pystyssä että kaikenlaista karvarannetta on katukuvassa?

    • Anonyymi

      Muualla lopetetetaan vastaanottokeskuksia tänne rahdataan sitte porukkaa, on alkanu sen verran vituttaan et pian muutettava, ei viitti kattella kun parhaassa työiässä olevat jätkät pyörii tos r-kiskan edustalla päivät pitkät

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, kierretään kaukaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, kierretään kaukaa!

        Kesäkaupunkina on ihan mukava paikka,mutta ei siellä talvella kannata asua.


    • Anonyymi

      Makuja on ihan hemmetisii kun on vinkit paikkakunnalla...mitään muuta ei sitten olekkaan..?ainut paikka illalla auki on ABC ravintola.

    • Anonyymi

      Kuinkamonta kertaa muuttokuorman narujen kireys tarkistettava muuttomatkan aikana ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe