Pakettiauton vuokraus tampere

JarnoJii83

http://www.pakurental.fi/

Kun eteesi tulee kuljetuskaluston tarve isolle tai pienelle muutto-, työ- tai vaikka murtokeikalle, soita meille numeroon 040 1313 149 ja vuokraa Pakettiauto vain 60€/päivä ilman kilometrirajoituksia!

Ford Transit

Tavaratila 8,5m3
korkeus 175
leveys 175
pituus 280

2

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aki0789

Auto ei ollut uusinta uutta, mutta erittäin siisti. Vein sohvan kyseisen puulaakin autolla tänään. Tavaratila oli sen verta siisti, että ei tarvinnut pelätä sohvan likaantumista.

Ainoa mitä olisin kaivannut, niin lyhyempää vuokra-aikamahdollisuutta. Mulla meni alle tunti auton käyttöönotosta luovuttamiseen ja jouduin maksaan tavallaan turhasta kun mini vuokra oli 3 tuntia.

• Anonyymi

No kyllä on outoa, vuokrausehdoissa "Vuokra maksetaan käteisellä auton luovutuksen yhteydessä". Siis miksi käteisellä? Ja tämä: "Omavastuu on vahinkotapauksissa 2000€" Ehkä en sitten vuokraa tältä firmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe