http://www.pakurental.fi/
Kun eteesi tulee kuljetuskaluston tarve isolle tai pienelle muutto-, työ- tai vaikka murtokeikalle, soita meille numeroon 040 1313 149 ja vuokraa Pakettiauto vain 60€/päivä ilman kilometrirajoituksia!
Ford Transit
Tavaratila 8,5m3
korkeus 175
leveys 175
pituus 280
Pakettiauton vuokraus tampere
2
118
Vastaukset
- Aki0789
Auto ei ollut uusinta uutta, mutta erittäin siisti. Vein sohvan kyseisen puulaakin autolla tänään. Tavaratila oli sen verta siisti, että ei tarvinnut pelätä sohvan likaantumista.
Ainoa mitä olisin kaivannut, niin lyhyempää vuokra-aikamahdollisuutta. Mulla meni alle tunti auton käyttöönotosta luovuttamiseen ja jouduin maksaan tavallaan turhasta kun mini vuokra oli 3 tuntia. - Anonyymi
No kyllä on outoa, vuokrausehdoissa "Vuokra maksetaan käteisellä auton luovutuksen yhteydessä". Siis miksi käteisellä? Ja tämä: "Omavastuu on vahinkotapauksissa 2000€" Ehkä en sitten vuokraa tältä firmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373