Aina kun hän tulee johonkin, hän tuntuu yrittävän vakoilla ja kytätä. Milloin asuntoni ohi mennen, milloin muualla ohi mennen. Eräskin vanha eukko sanoi, liekö vakooja. Mitä pitäisi tehdä?
Uusi naapuri vakoilee ja kyttää
8
1090
Vastaukset
- vakooja_vaanii
Se on supolla töissä.
- Anonyymi
Asun alivuokralaisena omakotitalossa.Luvattiin hyvä äänieristys.Luulin, että on ennen kuin 6kk jälkeen tajusin, että perhe oli kytännyt tekemisiäni ja puhelimessa puhumisiani todella hiljaa.
Nyt kun tiedän asian, he häiriköivät ihan vapaasti.
Talossa käy ulkopuolisiakin härnäämässä minua 60v naista.
Tietävät täysin jo tunne- elämäni ja reagoivat rajusti tunteisiini.
Jos esim kiihotun jostai, paukautetaan merkitsevästi ovea.
Talon ' emäntä' on entinen kansanedustaja ja lapsia on 9.
Siksi minuakin lapsetonta rasitetaan koko ajan.
En saa voida paremmin kuin emäntä
Enkä voi tarpeeksi huonosti!
Minulta on kyselty, miten VOIN asunnossa.
Otteet ja metelöinti kovenee.
En voi tarpeeksi huonosti tilanteeseeni nähden.
Ovat kateellisia.
Tämä on Saturnuksentiellä Helsingissä tämö asunto.
Arvostavat nuoria ja vanhollis lestadiolaisia.
Nauravat vahingoniloisesti, kun raivoan.
Tälläkin hetkellä tunnen, kuinka nauravat tyytyväisinä seinän takana.
Kun voin hyvin.Se oli liikaa tällä kertaa.
Helevetin ilkeitä alle 15v lapsia.
En ymmärrä, miksi vanhemmat opettavat heitä rääkkäämään.
Olin kyllä hyvässä vedossa, kun muutin.
Terhi-Rouva huomasi sen ja se oli siinä.- Anonyymi
Tunnet naurun?
Mitä kamaa vedät?
- Anonyymi
Aina pitää tehdä palstan aktivointi tänne Naapurit- palstalle vakoilutapauksissa!
- Anonyymi
Täällä H:gissä Isonnevantiellä 7-9 on ihan samanlaista että naapuri on niin utelias että tilaa papereitani sairaala arkistoista ja Kelalta ym. Paukuttaa ovia jos ei ole tyytyväinen tai kolistaa. Juoksee samaan aikaan vessaan oli kellonaika mikä tahojaan. Seuraavat minua kirjastoon ja kauppaan. Se on yhteisö joka valloittaa tätä taloa aina kun vapautuu joku huoneisto. Nyt yrittävät minua ulos talosta. Ym.
- Anonyymi
ajojahdit vasta jännittävätkin !!
- Anonyymi
Hirtä itsesi jos alat nähdä kaikki vakoilijoina tai mene hoitoon .
- Anonyymi
Näitä herkkiä ihmisiä on joka asuntoalueella suomen niemellä. Minä olen yli 80: ppinen ja naapurin teini-ikäinen näkyy aina jostain nurkantakaa tapittamassa. On yksin kotona sänkykoiransa kanssa.
Mua ei se häiritse tippaakaan mutta kunhan tulee vastaan niin tyttö on kauhea kiinnostunut maantien ojista.
Näitä omassa kuplassa eläjiä on ihmeen paljon nykyisin. Omanikäisiä kavereita ei ole ja vanhemmat hankkineet koiran lapselle kaveriksi. Koulumenestys sellaista välttävän luokkaa, haistaan koiran ulolle ja karvan pöllähdys tuvasta tullessa.
No, kai nuokin elävät elämänsä kelan korvauksia nostellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379