lomamme sideen lähestyy

matkalle2015

enään 6 yötä, sitten lähemme viikoksi reissuun sideen. Me olemme varanneet huoneistohotellin, johon kuuluu puolihoito. Matkan hinnaksi 5 henkiseltä perheeltämme tuli 1907€, eli aika kohtuu hintainen mielestämme. Matkabudjetiksemme olemme varanneet 1200€, plus 2 lapsellemme 100€/per lapsi omaa käyttörahaa ostoksiinsa. Nuorin vasta niin pieni, että se on tyytyväinen vaan olemiseen. Se ei omaa käyttistä vielä tarvii....

Te jotka olette äskettäin olleet turkissa, niin minkä hintaista sielä mahtaa nykyisin olla?

4

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L4r4

Tällä hetkellä oon duunissa Antalyassa ja voisin väittää että puolet halvempaa on eläminen Suomeen verrattuna. Antalya ja Alanya ovat kuitenkin Turkin kaupungeista kalleimmat turismin takia.

• matkalle2015

Osaatko antaa jotain tietoa hintatasosta?? Jotain esimerkkejä siis.

• L4r4

Kävimme toissapäivänä 10 hengen porukalla syömässä hyvässä ravintolassa ja lasku oli yhteensä 40 €. Toki kaikissa ravintoloissa ei näin halvalla pääse. Paikallisbussit ja ratikat maksaa alle euron matka. Mansikoiden kilohinta on 1-2 euroa. No...vaatteita saa taskurahalla tai sitten merkkiliikkeissä lähes Suomen hinnoilla.

• Tarkkana

Viime viikolla Sidessä nautittiin ilmoista ja merestä. Olin myös iloisesti yllättynyt hinnoista kaupoissa ja ravintoloissa. Limut, oluet eivät montaa liiraa maksaneet. Jos mentiin paikkaan jossa oli myös paikallisia olivat hinnat todella kohdallaan - Turkkilaista pitsaa esim. 4 liirasta ylöspäin. Dolmuskuski otti 1,30€ kyydistä Manavgatiin, varmaan liiroissa halvempaa. Siden alueella maksoin 5-hengen taksista 15 liiraa, pari km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe