haluaisin kuulla kokemuksia, suomalaisilta,jolla tunisialainen kumppani. toivon saavani asiallisia vastauksia. ja toivoisin myös jos joku tunnistaa kyseisen miehen,niin kertoisi jos jotain kokemuksia hänestä löytyy.
eli tilanteeni on tämä, kävin noin kuukausi sitten tunisiassa, saharan kameliratsastuksessa.siellä sitten tutustuttiin kyseisen kamelintaluttajan kanssa.minä 30,vmies 31v. v.mies antoi puhelinnumeronsa, ja päätin laittaa hänelle viestin,mitetittyäni asiaa. olemme puhuneet puhelimessa, mesessä,jne.ja nyt tunteet ovat syventyneet,ja olemme alkaneet miettiä tapaamista.mies sanoo,että voidakseen tulla tunisiasta suomeen,meidän pitäisi olla naimisissa,jotta hän saa viisumin?(tai ainki viisumin tarvitsee poistukaseen maasta)pitääkö paikkansa? olen myös miettinyt,että itse menisin käymään tunisiassa,mutta en ole yksin matkustanut mihinkään ulkomaille. toki mietityttää,onko tämä sellainen mies,että iskee vain naisia minkä ehtii,vai voiko häneen luottaa.hän vaikuttaa kyllä asialliselta. jos joku tunnistaa miehen/kokemuksia tunisian miehistä ja käytännön asioista,kiitollisena jakaisin kokemuksia :)
mies tunisiasta,onko mohdolisuuksia?
6
130
Vastaukset
- aloittajaaaahhhhh
eikö kenellläkään oo samantyylisiä kokemuksia,tai tunisialaista miestä?ois mukava vaihtaa ajatuksia
- tyhmä_akka
Tottakai menkää naimisiin, maassa on karjuva työvoimapula ja mamuja tässä maassa tarvitaan LISÄÄ.
- aloittajaaaahhhhh
Mulla on muuten järjettömän löysä ja kuiva tavara jalkojen välissä.
- luteitlisää
Tuo vaan karvaranne loisimaan tänne ja käske ottaa kameli mukaan. Sitten teitä on kolme joita elätät.
- HuhHuhmikätollo
Aloittaja on hyvä esimerkki yksinkertaisesta kouluttamattomasta suominaisesta. Ei osaa edes kirjoittaa oikein ja nyt joku Tunisialainen kamelikuski sitten saanut häneltä jalat alta.
Aloittaja mieti vähän. - MarjattaAnni
Ei sinulla sen vertaa ole tietoa asiasta, että tähän maahan tullakseen ei pidä mennä naimisiin suomalaisen kanssa (mies käyttää sinua 100% hyväkseen saadakseen suomen kansalaisuuden). Voi hyvää päivää, sinä olet kyllä niin helposti höynäytettävissä. Toivottavasti tämä oli vitsi tämä aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101691- 1711628
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901204Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146973Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70971- 97912
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr188828Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791