mies tunisiasta,onko mohdolisuuksia?

rakastunutnainen

haluaisin kuulla kokemuksia, suomalaisilta,jolla tunisialainen kumppani. toivon saavani asiallisia vastauksia. ja toivoisin myös jos joku tunnistaa kyseisen miehen,niin kertoisi jos jotain kokemuksia hänestä löytyy.
eli tilanteeni on tämä, kävin noin kuukausi sitten tunisiassa, saharan kameliratsastuksessa.siellä sitten tutustuttiin kyseisen kamelintaluttajan kanssa.minä 30,vmies 31v. v.mies antoi puhelinnumeronsa, ja päätin laittaa hänelle viestin,mitetittyäni asiaa. olemme puhuneet puhelimessa, mesessä,jne.ja nyt tunteet ovat syventyneet,ja olemme alkaneet miettiä tapaamista.mies sanoo,että voidakseen tulla tunisiasta suomeen,meidän pitäisi olla naimisissa,jotta hän saa viisumin?(tai ainki viisumin tarvitsee poistukaseen maasta)pitääkö paikkansa? olen myös miettinyt,että itse menisin käymään tunisiassa,mutta en ole yksin matkustanut mihinkään ulkomaille. toki mietityttää,onko tämä sellainen mies,että iskee vain naisia minkä ehtii,vai voiko häneen luottaa.hän vaikuttaa kyllä asialliselta. jos joku tunnistaa miehen/kokemuksia tunisian miehistä ja käytännön asioista,kiitollisena jakaisin kokemuksia :)

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajaaaahhhhh

      eikö kenellläkään oo samantyylisiä kokemuksia,tai tunisialaista miestä?ois mukava vaihtaa ajatuksia

    • tyhmä_akka

      Tottakai menkää naimisiin, maassa on karjuva työvoimapula ja mamuja tässä maassa tarvitaan LISÄÄ.

      • aloittajaaaahhhhh

        Mulla on muuten järjettömän löysä ja kuiva tavara jalkojen välissä.


    • luteitlisää

      Tuo vaan karvaranne loisimaan tänne ja käske ottaa kameli mukaan. Sitten teitä on kolme joita elätät.

    • HuhHuhmikätollo

      Aloittaja on hyvä esimerkki yksinkertaisesta kouluttamattomasta suominaisesta. Ei osaa edes kirjoittaa oikein ja nyt joku Tunisialainen kamelikuski sitten saanut häneltä jalat alta.
      Aloittaja mieti vähän.

    • MarjattaAnni

      Ei sinulla sen vertaa ole tietoa asiasta, että tähän maahan tullakseen ei pidä mennä naimisiin suomalaisen kanssa (mies käyttää sinua 100% hyväkseen saadakseen suomen kansalaisuuden). Voi hyvää päivää, sinä olet kyllä niin helposti höynäytettävissä. Toivottavasti tämä oli vitsi tämä aloitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe