On bändejä joista kukaan ei ole kuullut ja jotain taidepajoja morjens
Yläkaupungin yö
6
815
Vastaukset
- Pysynkuokkalassa
Jostainhan jokaisen on pongastava. Mutta se on totta että kaikki ovat täysin tuntemattomia. Ymmärtäisin ja saattaisin vaivautua jopa käymään yö:ssä mikäli nämä paikalliset tuntemattomat bändit toimisivat lämmittelijänä jollekkin kansalle tutulle bändille. Mielestäni nytkin olisi Matti Nykänen voinut esiintyä tuolla. Liittyy kumminkin vahvasti jyväskylään. Ehkä ensivuonna ohjelmistossa hieman tasokkaampaa menoa. Mutta nyt taidan pysyä kuokkalassa. :)
- Savonmäki4life
Minä en vaan ymmärrä, että meidän verorahoja hassataan tällaisiin yläkaupungin hippien kyläjuhliin, ja annetaan maalaiskunnan näivettyä. Minä pysyn Vaajakoskella, eipä ole tänne niitä valon kaupungin taideteoksiakaan kuulunut.
- Isän_maan_asialla
Joo pitäisi olla enemmän suomen lippuja ja matti sekä teppo esiintymässä. Sen sijaan jotain moni kulttuurista hommaa siellä naisia raiskattiin taas ainakin kymmenen ja kukas muu kuin matut asialla
- keksilisää
Sillälailla pientä liiottelun makua..itse kyttäsit pusikossa hameita ja paukutit lapaseen..no minkäs sille voi kun kukaan ei huoli finninaama nyhveröä
- Semmoisisiellä
Non niiiihn
- semmoisisisiellä
Non niiihhh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408