Olen maksanut SIL:n jäsenmaksun vuodelle 2015 jo edellisen vuoden puolella. Ilmailulehteä ei ole tipahtanut postiluukusta eikä jäsenkorttia tälle vuodelle.
Tarkistin liitosta että jäsenmaksu on todella mennyt tilille ja kaiken pitäisi olla OK.
Onkohan tätä ongelmaa muilla jäsenillä?
SIL:n puuhastelu
14
<50
Vastaukset
- 7toista
SIL laskutti jäsenmaksun vasta tammikuussa, vai oletko uusi jäsen?
- Sillilli
Jos olet maksanut jäsenmaksusi vuodelle 2014 jo vuonna 2014, on maksu kirjautunut vanhaan jäsenrekisteriin. Ei ole mahdotonta etteikö jäsenrekisterin migraatiossa tällainen poikkeuksellinen maksutapa - kun vuoden 2015 jäsenmaksut on laskutettu olisi voinut epäonnistua. Jokaista Ilmailu-lehden postitusta varten jkäsenrekisteristä tulostetaan sillä hetkellä voimassa oleva tilaajien osoitteisto.
Oletan että asiasi on nyt järjestyksessä. Mitä tarkoitat viestisi otsikolla?- Sillilli
Korjaan "... "vuodelle 2015 jo vuonna 2014..."
- Anonyymi
Ei kai SIL lähetä jäsenkorttia enää ollenkaan? Paitsi jos erikseen pyytää.
- Alkuperäinen
Kyllä lähettävät koska ilmoittivat olevansa pahasti myöhässä. En ole varma maksoinko 2015 jäsenmaksuni 2014 vai 2015, tällä ei ole merkitystä koska ilmoittivat minun maksaneen maksuni ajallaan. Ilmailulehden postitusta varten sanovat lähettäneensä oikeat osoitetiedot painoon. En usko, että vuosia piirissämme jakava postinkantaja alkaisi yhtäkkiä tämän vuoden puolella vohkia lehtiäni. Aikaisempien vuosien lehdet ovat tulleet ajallaan, siksi kysyinkin onko muilla vastaavanlaisia ongelmia.
En ole uusi jäsen.
- LiikeLentäjä
Määki maksoin sen Sillin jäsemmaksun joskus abouttiapilluu 1983. Ei oo tullu mittää. Mistää. Enne eikä jälkee. Sakkoi tuli yks vuas.
- savoilainen
Tähtinen sotkenu ne sillin asiat. Erotkee hyvän siän aikana.
- TriKildare
Missäs Peter on, kun ei ole kommentoinut pitkään aikaan?
- Peter__T
Kiitos kysymästä, elossa kyllä.
Kertokaa edes yksi syy miksi minun tulisi esittää joitakin kommentteja esimerkiksi tähän keskustelusäikeeseen? Itse en ole keksinytensimmäistäkään.- narskis
Koska narsku
- Peter__T
narskis kirjoitti:
Koska narsku
Ai että koska?
Kyllä nyt taas roudan mentyä esimerkiksi sora narskuu.
Narsismi-aihe taitaa muuten olla loppuun kaluttu. Trolliksikin tämä oli perin kehno. - Huuhaata12
Kyllä routa porsaan kotiin tuo!
- piiiiiiipperi
Petterillä ollu pitkän aikaa lääkitys kohillaan.
- LopenKyllästynyt
Olisipa sinullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067