motorola C 550:n hyvät ja huonot puolet??

sonia

kertokaa siis noit hyvii ja huonoi puolii...paljon tollanen puhelin maksaa normaalisti ku citymarketis on tarjoukses 99,99 euroo?...ajattelin et jos pyytäsin joululahjaks mut ekana haluun tietää et onks se hyvä puhelin ku en ite oikeen tiiä paljon mitää kännyköistä...ja millanen se kamera siinä on?..ja jos joku haluu viel kertoo et mikä se wap on ni oon tosi kiitollinen :D ku mä oon ihan pihal siitä mitä se ees tarkottaa

7

2676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cebu

      Mä ostin juuri Cittarista tän Motorolan hintaan 99 ja rapiat.Aluksi tuntui hemmetin vaikeakäyttöiseltä mutta nyt jo sujuu ja vasta viikon ollut. Mutta minulla on myös ongelma. Ostin USP-kaapelin jotta voin siirtää valokuvat tietokoneelle mutta en saa tätä kyllä lainkaan toimimaan joten minäkin tarvitsisin apua tähän pulmaan

      • H.A

        Katso motorolan nettisivuilta usb asetukset


      • heippa

        elikä haluaisin tietää että mistäköhän mahtaisi saada sen usb kaapelin tohon motorolaani?


      • cebu
        heippa kirjoitti:

        elikä haluaisin tietää että mistäköhän mahtaisi saada sen usb kaapelin tohon motorolaani?

        Minä ostin sen täältä Helsingistä
        Maifon Shop
        Pohjoinen Rautatiekatu 11 A
        00100 Hki
        www.maifon.fi
        Samassa paketissa on USB-datakaapeli sekä ajuri CD. Hintaa paketilla oli 30€. Minulla on niin huono englannin kielen taito etten ole vielä saanut sitä ajettua sisään joten jos Sinä onnistut niin lähetäppä minulle siitä suomen kielinen opastus. Kiitos.


      • sofia

        osaako joku kertoa kuinka monta saapunutta textiviestiä puhelimeen mahtuu???????????


      • 12345vap
        heippa kirjoitti:

        elikä haluaisin tietää että mistäköhän mahtaisi saada sen usb kaapelin tohon motorolaani?

        Uudessa se pitäis olla mukana mutta lähes kaikissa digikameroissa on vastaavanlainen kaapeli. Tai ellei niin sit vain Sittarista ja puh muujiltä.


      • mardon
        H.A kirjoitti:

        Katso motorolan nettisivuilta usb asetukset

        c550:n usb-liitänätä rupeaa toimimaan kun hakee netistä p2kman ohjelman. Toimii käsittääkseni vain WIN XP.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe