En ole saanut asuntoa kaupaksi, joten nyt yritän vuokrata sitä. Keittiö on remonttikunnossa, mutta varoja ylimääräiseen ei nyt ole. Jos jotain ehostusta nyt tekisin, jos vaikka saisin siistin vuokralaisen, niin voisin harkita keittiön kalusteovien uusintaa. Mikä materiaali olisi järkevin? Eli mikä kestää vuokra-asujan käytössä mutta ei ole liian kallis?
Mitkä kalusteovet kestäisivät vuokra-asunnossa?
5
<50
Vastaukset
- BauHerr
Minä olen vastaavissa tapauksissa ruiskumaalannut vanhat ovet. Ei maksa juuri mitään eikä myöskään harmita, jos vuokralainen rikkoo. Keskimäärin joka 10. vuokralainen rikkoo ja paljon.
- hörhöjäkinon
Keskiarvo alempi jos ei huolella valitse, siistiminen ja tuo maalaaminen hyvä, yksi vuokralainen löi kirveellä reikiä seiniin ja oviin jahdatessaan avovaimoaan, kaikkia hörhöjä löytyy !
- MaalattuMDF
Maalattu MDF on halpa ja hyvä valinta. Itsellä on 30 vuotias yksiö joka on ollut uudesta asti vuokralla, itsellä tosin vasta 10 vuotta. Sielä on alkuperäinen keittiö, rungot ja ovat kalvopinnoitettua lastulevyä ja edelleen kuin uudet. Vetimet kannattaa valita tukevammasta päästä (metalliset) kuten myös saranat, mielummin myös umpimetalliset.
- Kkkkjhg
Teräs ja betoni kestää
- kuivalika
Sekin paskaantuu vaikka vuokraisi väistönsujan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1862668- 1201993
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611662Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791532- 1631450
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191111