Moikka!
Olen viemässä skootteriani korjaukseen tmi raceservicelle malminkartanoo, aloin empimään koska netissä lukee huonoja arvosteluja korjaamosta. Onko tämän palstan väellä tietoa asiasta pitääkö paikkaansa vai onko kateellisten puheita?
Yt. Tiina
TMI raceservice
5
1923
Vastaukset 5
- espoon-raceservice
Niin onko tämä espoon tmi raceservice hyvä vai huono mesta? Konalassa olen kuullut monelta huonoa palautetta tuosta.
- Närkästynytasiakas
UMPISURKEAA PALVELUA, EI MITÄÄN TIEDOTUSTA. Kun soittaa eivät ymmärrä että joku voi kaksipyöräistä tarvitakin. Kun tulisi edes hommat kuntoon. Ekalla kerralla ihan hyvä, piti saada jotain auki, niin hajosi maalipintaakin. Seuraavalla kerralla kun oli lähellä että vei PAHA VIRHE. Saivat vain enemmän rikki. EN SUOSITTELE. (nimimerkin suojista, kun saattaa olla vehe vielä sisällä. Tiedä mitä sille vielä tekevät)
- Anonyymi
Aivan käsittämättömän epäsosiaalista ja epäasiakaspalvelumaista toimintaa, puhumattakaan siitä, että eivät saaneet skootteria korjattua.
Sen sijaan, että olisivat korjanneet vikaa, saivat enemmän tuhoa aikaiseksi osissa jotka eivät edes olleet rikki tai osaa ongelmasta.
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vien mitään näille kavereille korjattavaksi!
Todella ammattitaidotonta porukkaa! - Anonyymi
Huonoja kokemuksia meilläkin. Eivät edes yrittäneet tehdä sitä mitä olisi pitänyt. Hinta myös korkea. Haettiin ajopeli takaisin samassa kunnossa kuin viedessä.
- Anonyymi00005
Hei, on sitten niin surkea mesta, että kiertäkää kaukaa. Olisinpa lukenut arvostelut ennen sinne viemistä. Vuosi sitten kesällä vein koppimönkijän koneremonttiin. Vekotin oli siellä puoli vuotta. Milloin odoteltiin osia jne. No talvella hain pois. Ilo kesti 30h kun ketju tuli lohkosta läpi. Selvisi, että herra oli vaihtanut jakoketjun, mutta laittanut vanhan kiristäjän takaisin. No mönkijä vietiin sinne takaisin ja herran piikkiin uusi remontti. Oli siellä taas melkein puoli vuotta. Vihdoin kun ilmoitti että laite haettavissa niin iloa kesti se pari tuntia, kun variattorikoppa täynnä öljyä ja muutenkin pitää erikoista ääntä remontin jäljiltä. Nyt laite menossa seuraavaksi ammattilaiselle vian selvitykseen ja tapellaan sitten korvauksista kun selviää mitä herra on siellä räpeltänyt. Että semmoiset kokemukset kyseisestä lafkasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 118777
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19700- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491