Alotan AMK:n syksyllä.
Olen ajatellut hakea opintolainaa.
Onko opintolainassa joku määritettävä summa jonka ottaa lainaa, vai voiko sitä nostaa kun tarvitsee?
Entä kun tulee maksun aika, pitääkö maksaa takaisin vain nostot ja se about prosentin korko? Miten korko tulee, onko se maksuvaiheessa lasketaan prosentti päälle vai vuosikorko?
Opintolaina maksu
AMK_Syksyl
1
124
Vastaukset
- kuuk
Takaisinmaksuista en tiedä, kun en koskaan lainaa itse ottanut, enkä lainaehtoihin perehtynyt sen enempää.
Lainaa voi nostaa kuukausierissä (400€/kk) tai tarpeen mukaan. Toki siinä on katto paljonko voit nostaa. Korkeakoulussa voi syyslukukaudella nostaa korkeintaan syyslukukauden lainojen verran kerrallaan ja kevätlukukaudella (31.7. asti) kevään lainat ne, mitkä syksyltä on jäänyt vielä nostamatta.
Pankki selvittää kyllä sinulle kaiken tarvittavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414584HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972627- 1351918
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171004Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76992