Voin luovuttaa spermaa jos haluat tulla raskaaksi. Ei mitään seksijuttuja. Yhteyttä saa sähköpostilla [email protected]
Luovutan spermaa
5
198
Vastaukset
- Jehna
Huikee idis! Ei muuta ku klinikalle antamaan näyte :) Suomalaisista luovuttajista on jatkuvaa pulaa.
- luovutusta
peräkammarin poikia olen naista en ole alasti nähnyt
- luovutusta
auttekee nyt joku pallit räjähtää kohta ,vai koivikkoon roiskasen lastin
- Henry1970
Oldn akateemisesti koulutettu ja Musiikin alaalla toimiva normaali 188 pitkä vaalea Suomalainen mies. Kerran eronnut ei lapsia, jos joku haluaa apuja lapsettomuuteen olen käytettävissä. En välttämättä halua seksi suhdetta tai sellaita jos pari on. Tiedän, että se on raskasta, ainoa toive on se, että olette perusterve kuten minä. OLEN 46V
- Luovutusta
UU... UU... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! UHH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514